Ga naar inhoud

hoe heet dit spel??


Aanbevolen berichten

'vroeger' speelde ik vaak een spele waarvan ik de naam kwijt ben. het was een soort racespel met 4 auto's die je van bovenaf zag. je begon in een 2CV (eend) en als je meer won, dan verdiende je meer en kon je je auto upgraden. Ook met wapens. als je alle auto's vernietigde kreeg je geld van de duivel en je kon je ook laten omkopen. dit is wat ik me ervan herinner. weet iemand hoe het heet??
Link naar reactie
Het ID achter het spel, klinkt goed volgens de poster met de moeilijke naam! Maar is dit spel al een oud arcade spel of valt dit toch wel mee. Ik zou DR namelijk best een keer willen proberen. Het is best grappig om steeds meer geld te verdienen door te winnen met races en steeds andere auto's te verdienen. :-? HHmmm Benieuwd wat er nog meer over dit spel allemaal bekend is...
Link naar reactie
Ik heb het spel toevallig een maandje geleden weer (bijna) uitgespeeld. Het is mij niet helemaal duidelijk hoe je het kunt uitspelen. Wanneer je op 1 staat in de rank dan ga je in de arena rijden. Da's best pittig maar af en toe win ik. Maar wanneer is het spel nu eigenlijk over? Ik had er vroeger een demo van en heb het een tijdje terug uit de budgetbak van, ik meen, Bart Smit gehaald.
Link naar reactie
[quote:f79a9c6b08="beursstarter"]Ik heb het spel toevallig een maandje geleden weer (bijna) uitgespeeld. Het is mij niet helemaal duidelijk hoe je het kunt uitspelen. Wanneer je op 1 staat in de rank dan ga je in de arena rijden. Da's best pittig maar af en toe win ik. Maar wanneer is het spel nu eigenlijk over?[/quote:f79a9c6b08] Volgens mij als je in de arena hebt gewonnen tegen die überwagen...
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...