Ga naar inhoud

Makkelijke game's


Aanbevolen berichten

Gewoon en makkelijk en maakt niet wat voor soort als het maar met z'n 2en kan spelen. Een makkelijk is heeeeel belangrijk omdat ik nooit eerder iets heb gespeelt en er vast erg slecht in ben :( en wil het gaan spelen met een vriend in USA ( die er hopelijk ook weinig van snapt :D ) Kan je op een online game site ook met z'n 2en alleen geven? Dat via MSN heb ik gedaan maar vind dat zo lullig spul. Is Gamespy Arcade een titel van een spel? Athlon 2400 512 geheugen 32 mb video (Ati 7000)
Link naar reactie
[quote:20e47ca873="jos_102"]Gewoon en makkelijk en maakt niet wat voor soort als het maar met z'n 2en kan spelen. Een makkelijk is heeeeel belangrijk omdat ik nooit eerder iets heb gespeelt en er vast erg slecht in ben :( en wil het gaan spelen met een vriend in USA ( die er hopelijk ook weinig van snapt :D ) Kan je op een online game site ook met z'n 2en alleen geven? Dat via MSN heb ik gedaan maar vind dat zo lullig spul. Is Gamespy Arcade een titel van een spel? Athlon 2400 512 geheugen 32 mb video (Ati 7000)[/quote:20e47ca873] Beste manier om te leren is om toch maar geoon te beginnen in grote rooms en de techniek van de beter af te kijken. Een gratis maar zeer goed spel is America's Army. Deze kun je downloaden vanaf [url]http://www.americasarmy.com[/url] (mag dit???) maar daar betaal je voor de bandbreedte die je gebruikt. Dus ff googlen naar Americas Army 1.9 . Binnenkort komt trouwens ook 2.0 uit (naar alle geruchten)
Link naar reactie
Goed kunnen spelen online is niets anders dan een kwestie van trainen; je moet er dan ook even de tijd voor nemen. [quote:e9909b5ef0="jos_102"]Kan je op een online game site ook met z'n 2en alleen geven?[/quote:e9909b5ef0] Ieder fatsoenlijk multiplayerspel heeft de optie privategame ingebakken, waarbij dus alleen mensen met een wachtwoord kunnen worden toegelaten.
Link naar reactie
[quote:3ae2dca48a="honeymaker"]Goed kunnen spelen online is niets anders dan een kwestie van trainen; je moet er dan ook even de tijd voor nemen. [quote:3ae2dca48a="jos_102"]Kan je op een online game site ook met z'n 2en alleen geven?[/quote:3ae2dca48a] Ieder fatsoenlijk multiplayerspel heeft de optie privategame ingebakken, waarbij dus alleen mensen met een wachtwoord kunnen worden toegelaten.[/quote:3ae2dca48a] zoals honeymaker al zij, je kunt het beste gewoon op het internet gaan spelen, dan ordt je vanzelf beter. Ik zou trouwens niet met Americas Army beginnen, eerder met Wolfenstein: Enemy Territory. Is namelijk wat makkelijker, de spawntijden zijn veel korter at het als beginner een stuk aantrekkelijker maakt. Merk op dat Americas Army heel anders is dan Wolf: ET, el allebij fps, maar anders van opzet. (Wolf: ET is trouwens ook gratis te downloaden).
Link naar reactie
Rynus Rein, en Jos ook natuurlijk, ff een handige tip als je iets wilt downloaden maar dit te langzaam gaat, of in dit geval je moet betale voor bandbreedte. Kopieer de naam van hoe het heet, plus extensie ( in dit geval armyops190.exe) en ga naar www.filemirrors.com. Daar plak je je naam+extensie, klikt op zoek, en voila, daar ziet ie meestal snellere servers, vooral de poolse zijn meestal snel (dus de .pl servers) .
Link naar reactie
[quote:0e331ab81c="JaFO"]AA:O is niet moeilijker dan andere spellen ... zolang je maar met je team samenwerkt en weet wat je moet doen in een level. Grootste nadeel is wel dat ellendige '1-leven' systeem waardoor je na een enkele fout in het begin weer een eeuwigheid mag wachten tot je weer verder kunt.[/quote:0e331ab81c] Is juist het mooie/zenuslopende aan het spel :P . Daarom kun je beter met andere games beginnen.
Link naar reactie
[quote:1dc226e92e="Rynus Rein"][quote:1dc226e92e="jos_102"]Gewoon en makkelijk en maakt niet wat voor soort als het maar met z'n 2en kan spelen. Een makkelijk is heeeeel belangrijk omdat ik nooit eerder iets heb gespeelt en er vast erg slecht in ben :( en wil het gaan spelen met een vriend in USA ( die er hopelijk ook weinig van snapt :D ) Kan je op een online game site ook met z'n 2en alleen geven? Dat via MSN heb ik gedaan maar vind dat zo lullig spul. Is Gamespy Arcade een titel van een spel? Athlon 2400 512 geheugen 32 mb video (Ati 7000)[/quote:1dc226e92e] Beste manier om te leren is om toch maar geoon te beginnen in grote rooms en de techniek van de beter af te kijken. Een gratis maar zeer goed spel is America's Army. Deze kun je downloaden vanaf [url]http://www.americasarmy.com[/url] (mag dit???) maar daar betaal je voor de bandbreedte die je gebruikt. Dus ff googlen naar Americas Army 1.9 . Binnenkort komt trouwens ook 2.0 uit (naar alle geruchten)[/quote:1dc226e92e] Tip begin hier dan niet mee als eerste online game, dan heb je meteen de meest frustererende :P. Kies voor een 3d schieter of een RTS zoals cnc generals, kan je makkelijk tegen elkaar doen (neem het niet op tegen andere want dan wordt je ingemaakt) je kan bijvoorbeeld met 2 tegen 2 pc's vechten met een paar klikjes werkt het.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...