Ga naar inhoud

sof2 backup


Aanbevolen berichten

heheheh, zeg dan gewoon de waarheid, je hebt em van iemand geleend of van de bieb en wilt em kopieren. Nou omdat ik niet te beroerste ben zal ik je melden dat je de cd na het installeren (in ieder geval niet op multiplayer) nodig hebt. Nog steeds geld echter het serial verhaal, met zijn 2en met de zeflde serial op zelfde server is autokick (ban).
Link naar reactie
[quote:b2e3f569f1="sdk"]heheheh, zeg dan gewoon de waarheid, je hebt em van iemand geleend of van de bieb en wilt em kopieren. Nou omdat ik niet te beroerste ben zal ik je melden dat je de cd na het installeren (in ieder geval niet op multiplayer) nodig hebt. Nog steeds geld echter het serial verhaal, met zijn 2en met de zeflde serial op zelfde server is autokick (ban).[/quote:b2e3f569f1] hou is op met zo iets te zechen voegt niets toe! @ak je kunt met bepaalde progjes makkenlijk een iso maken van de cd en dei op je hdd zetten ben ff de naam kwijt post zo wel ff naam alsi ke r op kom die isos kun je zo weer op een cd branden mocht 1 van je cd's kapoet gaan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...