Ga naar inhoud

Spellen werken niet meer


Aanbevolen berichten

Ik heb een AMD 1.41 GHz 512 MB RAM-geheugen NCIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8x Aopen 16xDVD-rom/amh Philips CDRW4012p Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC Maxtor 30GB, 5400rmp / WD 80GB, 7200rmp Creative SB Audigy Platium / Muse Lt Audio 4.1 Het eenigste wat ik veranderd heb is mijn video kaart, maar daarvoor hadden de spellen het zelde probleem, toen dacht ik dat het nu over zou zijn met een nieuwe grafishe kaart, omdat die andere niet goed meer werkte. Ik had een nieuwe grafishe kaart gekregen alleen AGP8x in plaats van 4x. En op een of ander mogenlijkheid kon ik een paar dagen geleden windows xp niet meer in en heb ik dat opnieuw geinstalleert en ook de spellen. De spellen die ik graag wil spelen maar niet goed functioneren zijn: James bond Nightfire, Return to castle wolfenstein en Enemy Territory Bond en Castle Wolfenstein deden het daarvoor wel maar liepen een paar weken geleden ineens idere keer vast. en toen ging mijn grafishe kaart kapot.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...