Ga naar inhoud

problemen met DTM Race Driver


Aanbevolen berichten

Als ik het spel opstart krijg ik gewoon het filmpje en daarna het menu, alles gaat goed totdat het spel geladen wordt, tijdens het laden komt het bericht dat mn scherm op stand-by gaat om energie te besparen.. :-? en wordt het scherm zwart waarna de pc op geen enkel commando meer reageert (Dus vastloopt) Waar kan dit aan liggen ? heeft iemand hetzelfde probleem? Bvd
Link naar reactie
Nou ik heb het weer geprobeerd, spel gestart in career mode lukte 1 rondje kunnen rijden maar bij de race krijg ik weer de melding pc gaat op standby bij de beeldscherminstellingen staat scherm op stand-by op 'nooit' maar de pc blijft weer gewoon hangen ..echt heel vreemd, welke videokaart heb jij, mischien dat dit weer bij de ATi Radeon voorkomt en dat ze in de volgnde catalyst een bugfix hebben ofzo? iemand idee of ik dit ergens zo kan vinden of mogelijk andere oorzaken?
Link naar reactie
NOg even 1 berichtje: dit is wat ik krijg als de monitor op standby gaat en ik hem weer 'aanzet': Self Test G Check your pc R and signal cable Monitor is working B (bij alle andere programma's heb ik geen enkel probleem ook niet met spellen e.d.) Zag wel op Rage3D staan dat mensen kapotte monitoren hadden of andere problemen met Ati Catalyst 3.7 3.8 geen flauw idee of het hiermee te maken heeft.... hoop dat iemand me meer kan vertellen!! BVD
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Nou net de nieuwe Ati Catalyst 3.9 geïnstalleerd en gelukkig alle problemen zijn weg hij speelt zeer goed 8) alleen nog 1 vraagje heeft niemand problemen met installeren van de patch van codemasters, bij mij zegt ie steeds installation failed en kan ik ik dus niet online gamen omdat hij zegt dat ik een te oude versie heb :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...