Ga naar inhoud

halo speelt niet lekker


Aanbevolen berichten

Het spel opzich is wel mooi, alleen dat het grafisch wat minder geregeld is (daar bedoel ik mee de algemene performance op een pc) is gewoon een gebied waar het spel minder scoort. Mijn persoonlijke mening is dan ook dat het spel niet geweldig is alleen al omdat het op HEEEL mooie pc's niet goed draait op veel details. Dat moet met een nieuw spel toch wel kunnen.
Link naar reactie
Ik kan niet zeggen dat het spel 'mooi' is ... zelfs met alle details is alles zo kaal als een woestijn. Zelfs GTA 3 & NFS:HP2 (beiden 'ports') speelden stukken beter dan dit onding en dat terwijl de Xbox toch vrij veel op een pc lijkt qua techniek & onderdelen. Voeg daarbij dat achterlijke checkpoint-save mechanisme, rare controls voor de warthog, een enkele soort tegenstanders, mariniers die te lui zijn om je te helpen en wapens die totaal geen kracht lijken te hebben (op zich altijd een probleem bij fantasie-wapens) ...
Link naar reactie
Ahum, laten wel niet vergeten dat Halo ook op de XBOX frameratedrops weet te creëren. Ik heb het een paar keer bij iemand anders gespeeld. En in de splitscreen mode zag ik dus op een gegeven moment gewoon dat de fps af en toe niet in orde was. Voor een console vind ik dat onvergeeflijk. Consolespellen moeten m.i. [b:70ca72257b]perfect[/b:70ca72257b] draaien op de console waar ze voor gemaakt zijn. Overigens vind ik Halo sucken, maar dat zal wel aan mij liggen.
Link naar reactie
[quote:0627b7d8f9="JaFO"]Voeg daarbij dat achterlijke checkpoint-save mechanisme, rare controls voor de warthog, een enkele soort tegenstanders, mariniers die te lui zijn om je te helpen en wapens die totaal geen kracht lijken te hebben (op zich altijd een probleem bij fantasie-wapens) ...[/quote:0627b7d8f9]Dat checkpoint-save mechanisme is rechtstreeks overgenomen uit de Xbox versie. Overigens zie ik niet wat er zo 'achterlijk' aan is. En ik denk dat je nog niet genoeg gespeelt hebt, want één enkele soort tegenstanders is onzin. Ik ga nog niets verklappen (geen spoilers dus), maar ik kan je vertellen dat er 2 alien rassen zijn. 1tje (convenant) is best uitgebreid. In het begin heb je nog maar te maken met 2 à 3 soorten, maar dat worden er snel meer :D. Het andere ras is niet zo heel erg uitgebreid, maar wel heel kewl (verklap verder niets ivm met nog meer spoilers ;)). Over de warthog besturing: op de Xbox vond ik het ook verrot, maar als je er aangewent bent, kan je er echt vette stunts mee uithalen! Ik weet niet hoe het besturen met toetsenbord + muis is, maar ik weet wel dat de warthog besturing bedoelt is voor de controller. Jochem
Link naar reactie
[quote:6cd17968c9="Senior"]Misschien omdat je een XBOX nooit hoeft te upgraden ? .. :roll:[/quote:6cd17968c9] Behalve als de Xbox2 uitkomt natuurlijk.... De besturing van halo is een van de weinige dingen die wel goed is aan de port. Ook die van de warthog, je wijst gewoon aan met de muis waar je heen wilt, en geeft gas. Sturen hoef je je niet druk over te maken.
Link naar reactie
[quote:d22f394692="Nightfire"][quote:d22f394692="Senior"]Halo is gewoon een *** spel..[/quote:d22f394692] En met welke argumenten dan als ik vragen mag? Ik word hier een beetje ziek van, maar lopen blaten dat iets een kut spel is, alleen zet er dan wel ffe bij waarom je dat dan vind. Volgens mij heb je hem nog niet eens vaak gespeelt.[/quote:d22f394692] Omdat Halo gewoon verdomd slecht geport is naar de PC .... heb de demo gespeeld maar nog niet het volledige spel..
Link naar reactie
Op mijn geforrce 440MX draait het perfect op 1280 bij 1024 alles op high. Volgens mij hebben alle direct x 8 en 9 kaarten moeite met dit spel :P. Ik snap toch al niet waarom je dit spel wil spelen, ik zal met de plus punten beginnen: een leuk verhaal en racen met wagens ed is leuk. ok nou verder met de minpunten het level design is saai en kleurloos. er zijn aan het begin iets van 4 soorten monsters die je al na 3 seconde zat bent maar die je nog wel een paar uur moet verslaan. later komen er nog een stuk of vier bij waar je helemaal door overspoeld word. Er zijn ongeveer 2 binnen levels die gedurende het hele spel herhaald worden (zeer verrassend). En dit is een van de beste spellen van de xbox??? ik snap het echt niet het is gewoon een schiet_op_alles_wat_beweegt_game met een saai level design maar wel een leuk verhaal.
Link naar reactie
Ja, dat vroeg ik me eigenlijk ook af. Ik heb wel halo met Xbox Connect gespeelt, en met z'n 4en op 1 tv, maar nooit met speciale multiplayer maps en zonder heel veel lag (op die keren met m'n vrienden enzo samen achter 1 tv, maar dat beschouw ik niet als echte multiplay). Zijn die multi-player maps sowieso de moeite waard? Jochem
Link naar reactie
Ja en nee, ik heb het effe online gespeeld en vind dat de aantal maps best omhoog mogen en zeker groter. De flammenwerper is iets om je reet me te flossen :lol: echt belagelijk dat het in het spel zit. Wil je een spel met een van de beste vlammenwerper die er zijn? Kijk dan naar RTCW of Unreal2 ( RTCW-ET is gratis en alleen Multiplayer) Buiten levels zijn mooi maar klijn. De binnen Levels zijn echt triest, er zit totaal geen dezine in of wil je beton kleuren "mooi" noemen. :cry: meestal is het dan of word het een Frag fest en team play is meestal ver te zoeken. Je rijd in een wordhog/buggie( hoe het ook genoemd word!:s ) binnen 20-40 sec het level over. (Meschien zelfs sneller) Zodra je in een tank of banshee zit begrijp je niet waarom ze niet meer dezined hebben, die dingen zijn geweldig voor tank/air battels. Ze bewegen heel mooi en heel goed daar kan BF1942 nog wat van leeren. Het enige speelbare speler is Masterchief en elke keer als je je spiegelbeeld neer knalt gaat dit op den duur op je slaap werken. Waar zijn de Convenant met bijvoorbeeld de the Jackals met hun groene shilds, dit hadden uitermate goede voor de defence geweest. Het verhaal is gewoon geweldig, dit spel wil je zeker nog een keer spelen en meschien nog een keer en........! Er komt een deel 2 aan ( shit......wel eerst op de Xbox) Mijn uitslag: Koop het niet maar leen het van iemand of het wel goed genoeg is voor multiplayer. Persoonlijk vind ik Unreal2 beter met de beeldkwaliteit, maar het verhaal is echt heel goed, online vind ik RTCW nog steeds een van de betere spellen kwa shooters. Gr, NoNoAD
Link naar reactie
[quote:8971ebbe40="ruco"]ik heb halo en als er gevechten komen met veel poppetjes dropt de framerate omlaag naar soms zelfs maar acht per seconde. ik wou weten of dit normaal is ik hoop het niet omdat ik deze comp. nu net 2 maanden heb ofzo. ik heb een Xp 2500+ en een raedon 9700 en windows xp prof[/quote:8971ebbe40] lol en dan op high settings, had je toch een p4 moeten kopen. Ik heb nergens last van (ook 17 inch tft). Maar halo is neit zo goed spel, zelfde als op xbox en dat is 1 jaar oud.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...