Ga naar inhoud

Filmpjes opnemen met Battlefield


Aanbevolen berichten

Eeej allemaal, Ik heb hier een vraag, en ik zal vast niet de enige zijn met dit probleem. Ik wil met battlefield een paar leuke acties opnemen en er een filmpje van monteren, en nu dacht ik voor het opnemen fraps te gebruiken, maar als hij opneemt dan vliegt de fps ineens door de grond heen. Hij gaat heel erg snel schokken. Nu was mijn vraag eigenlijk of er geen beter programmaatje voor is, of nog beter, of er niet in de console iets ingetypt kan worden waarmee hij een demo maakt, net als in counterstrike. Wat dan zuipt hij vrijwel niet van je pc en kan je hem later met fraps altijd nog opnemen....
Link naar reactie
Heb je Fraps toevallig op dezelfde harddisk geïnstalleerd als Battlefield zelf? Dat had ik nl. ook, en toen zakte mijn fps ook in elkaar, naar 1 of 2 fps. en dat speelt niet zo goed (zacht uitgedrukt :P) Heb je een 2e harddisk, installeer fraps dan op de hdd waar BF1942 niet opzit. Dat heeft bij mij wel geholpen, een redelijk fps niveau te halen. Ik bedoel dus niet op een andere partitie, maar een fysiek andere harde schijf. Met virtualdub kun je dan een iets kleiner avi bestand maken. :) (m'n online-game-nick = Thierry --> [url=http://www.willyf.org/troep/thierry_aa.avi]luchtafweerfilmpje 770 kb[/url] )
Link naar reactie
Ja, qua grootte maakt het mij niet uit, maar ik heb idd battlefield en fraps op 1 hdd staan, omdat ik ook maar 1 hdd heb. Ik haal dan altijd nog een fps van 15-20 als ik opneem, maar dat dan kan je niet echt goeie acties opnemen, omdat het spel daarvoor te veel hapert. Maar ik had al wel een ander ideetje, ook al is het wat ve gezocht. Wat als ik nu eens mijn 2e pc erbij pak (die ik nu aan mijn broer heb uitgeleend) en mijn svideo- uit van mijn radeon 9700pro doortrak naar een tvkaart met svideo-in, die dan in de 2e pc zit, dan kan ik em op mijn pc battlefield spelen, en op de 2e pc opnemen, en dan later gewoon vie het netwerk weer terug sturen. Het enige probleem is alleen dat me 2e pc een duron 1300 is, dus das niet echt een supergoeie machine...
Link naar reactie
Even een toevoeging: De eerder door mij beschreven situatie was op een: AMD XP 2000+ Asus A7V8x 1 GB DDR 2700 2x 60 GB Maxtor (volgens mij 2 mb cache, u-ata 133) Radeon 9700 Pro (128 MB) WinXP SP1 'k Heb de 2x 60 GB vervangen door een Maxtor 200 GB schijf (8 mb cache, u-ata 133), en nog eens geprobeerd, en nu wilde het wel met beide progjes op één schijf, tot mijn stomme verbazing overigens...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...