Ga naar inhoud

Nfs underground probleem


Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
[quote:a140006d3b="de hond"]hey, ik heb underground gekocht. Als ik hem opstart staat er dat er een fout is opgetreden en dan sluit ie het af. Hij start het spel niet op. Er komt zo'n bericht met verzenden of niet verzenden. Weet iemand wat ik hiermee kan doen?[/quote:a140006d3b] Wat komt er precies? EEJ en als het Een probleem is met kan cd- niet vinden doe doe ok en herstart dan moet je in de map DEVIANCE het bestand speed kopieren en plakken naar C:/program files/ea games/need for speed undergoud. HEt oude bestand vervangen
Link naar reactie
[quote:055941d8e9="Richardcomputerman"][quote:055941d8e9="de hond"]hey, ik heb underground gekocht. Als ik hem opstart staat er dat er een fout is opgetreden en dan sluit ie het af. Hij start het spel niet op. Er komt zo'n bericht met verzenden of niet verzenden. Weet iemand wat ik hiermee kan doen?[/quote:055941d8e9] Wat komt er precies? EEJ en als het Een probleem is met kan cd- niet vinden doe doe ok en herstart dan moet je in de map DEVIANCE het bestand speed kopieren en plakken naar C:/program files/ea games/need for speed undergoud. HEt oude bestand vervangen[/quote:055941d8e9] 3e post op dit forum en meteen zo illegaal als de nete beginnen.... DEVIANCE map zal alleen op een illegale cd staan.... dit soort praktijken zijn op dit forum verboden en je kickt ook nog eens een vollop OUD topic omhoog wat volkome nutteloos is....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...