Ga naar inhoud

Greyhawk: The Temple of Elemental Evil


Aanbevolen berichten

Ik heb er nog niet al te veel van gehoord buiten het feit dat het erg buggy schijnt te zijn. Daarnaast is het een heel ander soort besturing vergeleken met NWN. Ze schijnen de 'echte regels' veel serieuzer te nemen ... en dat kan best problemen geven omdat een computerspel nu eenmaal wat andere eisen stelt dan een 'echte' rpg dat je zonder computer speelt.
Link naar reactie
[quote:acede9d86a="JaFO"]Ik heb er nog niet al te veel van gehoord buiten het feit dat het erg buggy schijnt te zijn. Daarnaast is het een heel ander soort besturing vergeleken met NWN. [/quote:acede9d86a] Dat laatste kan een voordeel zijn, wat mij betreft. Het eerste is al gedeeltelijk verholpen met een patch gemaakt door de community(!), www.co8.org , en er schijnt binnenkort ook een officiele patch van Troika te komen. [quote:acede9d86a] Ze schijnen de 'echte regels' veel serieuzer te nemen ... en dat kan best problemen geven omdat een computerspel nu eenmaal wat andere eisen stelt dan een 'echte' rpg dat je zonder computer speelt.[/quote:acede9d86a] Maar dat kan ook tot meer diepgang leiden in de manier waarop je je character kan ontwikkelen. Lees de volgende recensie maar eens. http://www.gamespy.com/reviews/september03/toeepc/
Link naar reactie
[quote:867a8a93b7]... een patch gemaakt door de community(!)[/quote:867a8a93b7] Ik vind het wel heel erg triest dat een patch voor een spel door de gebruikers gemaakt moest worden om een recent spel 'speelbaar' te krijgen. [quote:867a8a93b7] ... Also, Atari has announced officially, that the official patch is in the works. Maybe it wouldn't be if the fans hadn't fixed some bugs before they did? ... [/quote:867a8a93b7] Vind ik heel veelzeggend klinken ... :( Voor mij in ieder geval genoeg reden om te wachten tot de officieele patch er is voor ik me hier aan waag. Een spel moet gewoon goed werken en dat heeft ToEE schijnbaar helemaal niet gedaan. 't is dan wel een complexe regelset, maar fouten zoals beschreven op die community-site zou een goede tester van het spel toch hebben moeten vinden ??? Tenzij die niks van D&D 3.5 wist ... maar dan vraag ik me echt af wie er hier getest heeft. :( Of de 'andere' besturing ook goed, slechter of misschien beter is kan/wil ik nu nog niks zeggen. Ik gaf het alleen aan omdat men dan beter beseft waarom het niet net zo speelt als NWN. Zoals ook de echte DM's heeft Troika zijn eigen visie op de regels laten zien. Dat zal niet iedereen even leuk vinden, net zoals niet iedereen NWN's versie van de regels zo geweldig vind.
Link naar reactie
Ik zag dat 'turn-based' ook staan en dat deed me denken aan een ander rpg dat zoiets dergelijks had. Ik weet niet meer de naam, maar ik weet wel nog hoe verschrikkelijk tegendraads die switch tussen 'real-time' & 'turnbased' in die demo ging. Dat maakt dat ik zelf m'n twijfels heb over de kwaliteit van ToEE als spel zonder een demo er van gespeeld te hebben :(
Link naar reactie
Goede turnbased spellen :-): Fallout 1 en 2 Spellen waarbij je kon switchen tussen real-time en turnbased: Fallout: Tactics (slecht spel overigens) en Arcanum (ook hier een ramp, verder wel aardig), voor zover ik weet. Turnbased opzich is niet verkeerd, als het maar een beetje lekker speelt en de spanning niet uit het gevecht haalt...
Link naar reactie
[quote:a4305d1fd3]Voor mij in ieder geval genoeg reden om te wachten tot de officieele patch er is voor ik me hier aan waag. Een spel moet gewoon goed werken en dat heeft ToEE schijnbaar helemaal niet gedaan. 't is dan wel een complexe regelset, maar fouten zoals beschreven op die community-site zou een goede tester van het spel toch hebben moeten vinden ??? Tenzij die niks van D&D 3.5 wist ... maar dan vraag ik me echt af wie er hier getest heeft.[/quote:a4305d1fd3] Het schijnt dat Troika al een versie van ToEE had waar ze de meeste bugs hadden uitgehaald, maar dat Atari toch een eerdere versie heeft uitgebracht. Waarom is mij een raadsel en ook waarom de patch dan zo lang op zich laat wachten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...