Ga naar inhoud

Sonic komt terug!!!!


Aanbevolen berichten

Hey allemaal, Ik zag net op www.tothegame.com staan dat 5 december een nieuwe sonic uitkomt!!! Sonic Heroes genaamd. Ik denk dat ik niet de enige ben (meeste van mijn leeftijd, 18 jaar) die daar wel een bepaald gevoel van krijgt van vroeger.... Het welbekende : onder de kerstboom lag een pakketje, en ik hoopt dat daar de Sega Mega Drive, of in mijn geval de nog iets oudere Sega Master System in zat, en welja het was hem! En Sonic moest je toch zeker wel hebben, want dat hoorde er gewoon bij...... Of ben ik dan toch de enige die hier weer bij aan vroeger moet denke????? Maar goed, hij is er op de gamecube, en ook op de ps2!!! Wel logisch eigenlijk omdat er niet echt meer een populaire Sega op de markt is....
Link naar reactie
Jammer dat er na buiten de Sega consoles geen fatsoenlijke Sonic games gemaakt zijn. Heb zelf Sonice Adventure 2 Battle en dat is gewoon troep. Vroeger vond ik Mario al toffer en ook nu blijf ik bij de loodgieter, onlangs nog wat Sonic gespeelt (verzamel dat spul en Sega hoort er gewoon bij ;)) en begreep meteen waarom ik het toen al niet veel aan vond. Onoverzichtelijk en dan die gare slow downs. Het figuur is cool, maar kwa game is het de mindere t.o.v. Nintendo's boegbeeld. Neemt niet weg dat het zeker geen slechte games zijn hoor. Maar we wachten Sonic Heroes af :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...