Ga naar inhoud

1000000x N-Gage


Aanbevolen berichten

Het schijnt niet zo'n geweldig ding te zijn. Vooral de spellen & bediening lijken tegen te vallen. Tenminste als ik http://www.penny-arcade.com mag geloven ... En ik moet zeggen meer als een hebbedingetje kan het nooit zijn. Hoe moet je in godsnaam daar mee telefoneren of spelletjes spelen op zo'n priegel schermpje ? En als er geen (batterijenvretend) backlight bij zit wordt het al helemaal triest ...
Link naar reactie
Heb er zelf opgespeeld, maar 300 euro voor een produkt dat minder is als een GBA (SP) die maar 100-130 kost is veel te veel. Het ziet er wel redelijk uit, maar het scherm is al veel te klein en vertikaal ipv horizontaal. Dat verzin je toch niet als je een beetje inzicht hebt in gaming? Ook nog de games ter grote van een simkaart ... waar ik m'n GBA voor gebruik is gamen onderweg/op school/vakantie en dan is het wel handig als je wat in je hand hebt ipv zo'n klein drietding wat volgens mij ook nog snel beschadigd kan raken. Dan nog die batterij (die slechts enkele uren meegaat itt de GBA waar je wel 15-20 haalt) eruit halen om een spel te wisselen en die rare stand van de telefoon aan je oor maken dit imho bij voorhand al een flop. Leuk geprobeerd van Nokia, maar geen concurent voor Nintendo en straks met de Sony PSP erbij is het wel gebeurd. Zou wel tof zijn als ik hem dan voor een habbekrats aan m'n collectie kon toevoegen ;) Wat overigens wel positief is is het draadloze gamen (al is de kans klein dat je vrienden ook zo'n hebbeding van 300 euro buiten hun normale GSM hebben wel een stuk kleiner als met een GBA), dat mag ook wel standaard in de GBA opvolger (al komen ze nu met een tussenoplossing bij Nintendo).
Link naar reactie
Ik sluit me geheel aan bij Speedy: Ik heb van het weekend even bij mediamarkt de n-gage uitgeprobeerd, maar het viel mij tegen. Moeilijke bediening (ik heb een GBA Sp) spelletjes zagen er wel leuk uit (voor een telefoon) maar moeilijk te zien op het kleine scherm. Ik weet niet wat de spelletjes gaan kosten, maar een losse telefoon (incl abo voor noppes) en een GBA Sp lijkt me een beter alternatief.
Link naar reactie
Telefoon moet € 300,- kosten zag ik net in een telefoon krantje, spellen varieren van 30-60 las ik, maar de titels wat er nu zijn zit je zo op 50 euro. Niet mals imho. Heb er afgelopen vrijdag weer even op gespeeld (eerste keer was half jaar terug op de CeBit), dit keer Tomb Raider, moet zeggen dat het er toch wel goed uit zag, net als op m'n pc 5 jaar terug (zelfde spel). Maar kwa controls vond ik het niks, en het verticaal geplaatste scherm blijf ik ook niets vinden.
Link naar reactie
nou 300 euro is niet zo duur voor een nieuwe telefoon.. kijk maar eens bij belcompany ofzo wat een gemiddelde nieuwe telefoon met kleurendisplay en al die extra meuk kost? een beetje mooie nokia doet zo 400-450 euro... en je kan er mee gamen, en mee bellen, en snaken op een nieuwe nokia van 400 euro vindt ik niet echt gamen :wink: heb er zelf tijdje geleden mee gespeeld al, voor de release, vond em wel grappig.. deed me een beetje aan die portable van sega van vroeger denken...
Link naar reactie
Ik heb hem gisteren even bekeken in de belshop. Om te geinen even aan de verkoopster gevraagd of je er ook mee kunt bellen. Ipv van een mooi verkooppraatje verteld ze doodleuk dat het een waardeloze telefoon is: je moet de smalle kant (de bovenkant) tegen je oor houden! Lekker bellen dan. Verder viel de afmeting van het display me behoorlijk tegen. De mij maar de GBA (sp) of dalijk de PSP
Link naar reactie
OK ok best een leuk ding (voor even) maar even serieus, ik denk dat het verder niet veel zal worden. Waar heb je een telefoon nu echt voor nodig?? zelf bel ik ermee (of ben ik nu een saaie lul) en als ik wil gamen zak ik achter mn PC, daar kun je pas leuk mee spelen en de spellen zien er ook nog toppie uit ook! zelf heb ik een Nokia 8890 met wat games ( a la Snake ) maar ik kijk er totaal niet naar om. Dus of het nu 3D games zijn.....Ik denk dat dit ook van toepassing zal zijn bij de n-Gage. Maar het wireless gamen via je mobieltje is er dus eindelijk, dat opent wel perspectieven. Wat is nu de echte toegevoegde waarde van dit geval?? niet veel lijkt me... Maar ja, op [url=http://www.mobile-review.com/review/nokia-ngage-3.shtml][b:35067aa1ba]deze[/b:35067aa1ba][/url] russische site staat een plaatje van een apparaat waarmee je met de GBA kan bellen dus: einde voordeel n-Gage. Hehe, nieuwtje over de n-Gage : bij [b:35067aa1ba]'Game Over'[/b:35067aa1ba] of [b:35067aa1ba]'you loose'[/b:35067aa1ba] ontploft de accu......
Link naar reactie
[quote:5dc495b3ee="spikey1987"]300 euro valt toch wel mee voor zo'n telefoon: de N-Gage is een: telefoon, spelcomputer, mp3speler, videospeler wat wil je nog meer die spelletjes staan ook nog eens op een SD card, dus kun je ook nog eens games van het internet plukken[/quote:5dc495b3ee] ga jij op zo'n ding film zitten kijken terwijl je om de minuut zo'n kaart moet verwisselen?
Link naar reactie
die 'spelletjes' waar ze reclame mee maken kosten 30 - 40 Euro (tenzij je ze illegaal download). Daarnaast zijn het nog oude spelletjes ook (Tombraider bv) 't is echt alsof het hele 'telefoon'-gebeuren maar een last-minute add-on is. Voor +/- 300 Euro kun je zowel de GBA & een of andere flash mp3-speler kopen. Dat zijn dan wel twee apparaten ipv een, maar de kwaliteit van zowel de spelletjes als de muziek is vele malen beter.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...