Ga naar inhoud

Battlefield 1942 en connection problems


Aanbevolen berichten

Ik speel verschillende games online wo sof2, mohaa, ravenshield en battlefield. Bij geen enkele game heb ik tijdens het spelen connection problems behalve bij Battlefield. De melding die ik krijg: Warning: Connection Problems Detected. Het beeld staat dan stil en na een paar seconden gooit hij mij eraf. Mijn ping is gewoon laag, ca 30. Verder heb ik chello en deze is gewoon supersnel. Het gebeurd zowel savonds als overdag en ik heb het op meerdere servers. Wie kan mij helpen?????
Link naar reactie
hmm, kan ik me ook nog wel herinneren dat ik dit ook nog wel eens tegenkwam.. ik gaf het echter altijd de host van de game het op de schuld... misschien heeft die ineens problemen met de verbinding, en dan slaat het natuurlijk door naar alle verbonden spelers... echter kan het natuurlijk wel bij jou liggen evt.. bij mij (@home) wil het soms nog wel eens zijn dat de I-net verbinding er soms zomaar ineens een 1,2 minuut tot 1 minuut uitslaat, echter omdat je zegt dat je verder geen last hebt met andere spellen kun je dit haast ook wel uitsluiten... misschien je firewall die de poort wat zit te kietelen, en daardoor het spel wat in de war gooit maybe
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Nee, nog niet gespeeld maar wel de add-on van Battlegroup. Die is echt geweldig. Ik heb zo'n beetje gezien wat er in Forgotten Hope zit, maar ik vind Battlegroup beter. Enniewee, ik weet niet of dat connectie probleem al opgelost is maar als ik het goed inschat heb je op je router de benodigde poorten nog niet opengezet. Ik heb zelf hetzelfde probleem gehad.
Link naar reactie
nou, het probleem is idd nog niets opgelost. maar nu het volgende. laatst zat ik met iemand in een map van battlefield. we communiceerden via teamspeak met elkaar en constateerden dat de connection problems op hetzelfde moment ontstonden, zowl bij hem als bij mij. alleen heeft hij adsl en waren deze problemen naar een paar seconden weg. ik (met chello) werd er afgegooid. de problemen onstonden dus bij de server die we bezochten lijkt mij. maar waarom je met kabel eraf gegooid wordt en met adsl niet????? wellicht dat kabel veel instabieler is?????? iemand suggesties?????
Link naar reactie
Het zijn inderdaad meerdere servers die af en toe geen signaal doorpassen. Waarom adsl wel blijft hangen en kabel in dit geval niet....is door mij in ieder geval niet te verklaren. Ik heb geen idee wanneer die 1.5 patch uitkomt. EA houdt er denk ik van om iedereen lekker te maken en vervolgens het bord niet onder de neus te schuiven. Ik heb die FH mod eens getest en ik moet zeggen....KOEL 8) Denk dat ik die vaker ga spelen.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...