Ga naar inhoud

Games en GeForce 2 MX !


Aanbevolen berichten

Ik draai zowel Colin Mcrae Rally 3 als Need for Speed Hot Pursuit 2 op een PC met GF 2MX 400 (64MB) in combi met een Athlon 1,4 ghz en 512MB ram. Is idd al een verouderd systeem om te gamen, maar het draait zonder haperen. Misschien probeer je een en ander op een te hoge resolutie te draaien? met een gf2 is 800x600 in de nieuwste spellen wel het maximum.
Link naar reactie
quote: *Zucht*, nou voor de laatste keer! 1. De GF2 MX is een zwakke kaart en gecastreerde kaart. 2. Nee, je kan er de meeste spellen van nu niet meer mee spelen. 3. Upgrade, als je je videokaart vervangt, gelijk je hele computer... persoonlijk word ik van dit soort antwoorden moe, je kan age of mythology heus nog wel op een geforce2mx draaien. Age of myhtology draait nog wel op een 500mhz pc met een 16 mb pci kaartje dus. Need for Speed Hot Pursuit 2 lukt mischien ook nog wel op low detail. Colin Mcrae Rally 3 zou ik niet weten. Probeer zo en zo nieuwere drivers uit voor je videokaart en chipset als je dat nog niet gedaan hebt.
Link naar reactie
Jah, AOM is speelbaar met een 500 mhz, in 640*480 met alles op laag... Op die manier komt het spel niet zo goed tot z'n recht, de (overigens slechte) gameplay heb je nog wel, maar je kan dan net zo goed Age of Empires kopen wat de graphics betreft. Het ligt eraan waar je tevreden mee bent, maar als je nauwelijks de letters op het scherm kan lezen omdat je zo'n lage resolutie hebt of geen overzicht hebt, is bij mij de lol er gauw af. En zo snel er een groot gevecht begint, kan je de frames tellen. Hee! Weer een frame, das al de derde deze minuut!!!
Link naar reactie
[quote:df21820f59="Hu'uruun"]*Zucht*, nou voor de laatste keer! 1. De GF2 MX is een zwakke kaart en gecastreerde kaart. 2. Nee, je kan er de meeste spellen van nu niet meer mee spelen. 3. Upgrade, als je je videokaart vervangt, gelijk je hele computer...[/quote:df21820f59] wat ik me afvraag: als je de gforce mx een gecastreerde kaart is,zou het dan niet mogelijk zijn om hem te modden naar de niet gecastreerde versie?
Link naar reactie
[quote:ee93e1b524="AoM"]quote: *Zucht*, nou voor de laatste keer! 1. De GF2 MX is een zwakke kaart en gecastreerde kaart. 2. Nee, je kan er de meeste spellen van nu niet meer mee spelen. 3. Upgrade, als je je videokaart vervangt, gelijk je hele computer... persoonlijk word ik van dit soort antwoorden moe, je kan age of mythology heus nog wel op een geforce2mx draaien. Age of myhtology draait nog wel op een 500mhz pc met een 16 mb pci kaartje dus. Need for Speed Hot Pursuit 2 lukt mischien ook nog wel op low detail. Colin Mcrae Rally 3 zou ik niet weten. Probeer zo en zo nieuwere drivers uit voor je videokaart en chipset als je dat nog niet gedaan hebt.[/quote:ee93e1b524] Zijn er dan drivers voor mijn mobo chipset ?
Link naar reactie
[quote:31f4c0de25="Senior"]Oja, hoe kan ik age of mythology goed laten draaien ?[/quote:31f4c0de25] heej er bestaat ook een [img:31f4c0de25]http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/templates/ct/images/lang_dutch/icon_edit.gif[/img:31f4c0de25] EDIT knop he :evil: gebruik die anders eens, zo blijft het ook wat overzichtelijker.... CM3 op je PC lekker laten lopen? betere VGA kaart erin drukken, ouwe VGA kaart overclocken? het is toch een pittig spel, en waarom als je veel games speelt leg je niet wat geld weg, en spaar je eens door voor een leuke videokaart? dat is dan een goeie investering, en je zal er alleen maar plezier van hebben..
Link naar reactie
Je kan natuurlijk ook gewoon ff je pc formatteren , windows 98 erop zetten. Laatste drivers downloaden. En dan AoM lekker in 800x600 spelen. Dit is mogelijk omdat een maat vanmij een hele tijd geleden bij zijn pczone benelux de demo van AoM kreeg, toen had hij nog een p3400 ofzo (net minder dan 450 vanmij precies weet ik het niet en een gf2mx (64mb)
Link naar reactie
[quote:dff4d62f15="computer_nerdo"][quote:dff4d62f15="Hu'uruun"]*Zucht*, nou voor de laatste keer! 1. De GF2 MX is een zwakke kaart en gecastreerde kaart. 2. Nee, je kan er de meeste spellen van nu niet meer mee spelen. 3. Upgrade, als je je videokaart vervangt, gelijk je hele computer...[/quote:dff4d62f15] wat ik me afvraag: als je de gforce mx een gecastreerde kaart is,zou het dan niet mogelijk zijn om hem te modden naar de niet gecastreerde versie?[/quote:dff4d62f15] Nee, de chip is fysiek anders. Er zit ook een andere memcontroller op, of 64 bits DDR of 128 bits SDR. Tegen de normale 128 bits DDR van de rest van de GF2 serie. Dus zelfs al heb je die 2 pipes extra, dan helpt het nog niet omdat de hele GF2 serie door zijn geheugenbandbreedte beperkt is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...