Ga naar inhoud

problemen met shooter games


Aanbevolen berichten

Als het menu te traag gaat, wijst dat meestal op een te zwakke 3d kaart. In welke resolutie en details heb je het spel verder staan (vaak heeft dat ook invloed op het menu, als deze een beetje interactief is, zoals bijvoorbeeld Enemy Territory of Warcraft III)!? In jouw geval zou ik gewoon een nieuwe 3d kaart kopen, die MX420 doet jouw systeem géén eer aan!
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb een P4 2,4 GHz GeForce 4 Ti 4200 128 MB 512 MB DDR geheugen Als ik battlefield speel moet ik geen ander veelgeheugenvergend programma runnen want anders kun je gewoon niet spelen. Als ik me ergens aan irriteer is dat het wel!!! Wat je misschien wel zou kunnen doen is alle settings erg laag zetten of misschien extra geheugen kopen. Veel succes ermee,
Link naar reactie
[quote:7103736c7d="Patrick K."]Ik heb een P4 2,4 GHz GeForce 4 Ti 4200 128 MB 512 MB DDR geheugen Als ik battlefield speel moet ik geen ander veelgeheugenvergend programma runnen want anders kun je gewoon niet spelen. Als ik me ergens aan irriteer is dat het wel!!! Wat je misschien wel zou kunnen doen is alle settings erg laag zetten of misschien extra geheugen kopen. Veel succes ermee,[/quote:7103736c7d] Op jouw systeem draait BF 1942 toch als een trein? Anders is er wat anders mis. Andere progs ernaast draaiien is natuurlijk nooit optimaal, behalve dan een virusscanner, moet geen probleem zijn gezien je vette systeem. Wat mij wel opvalt is dat de singleplayer meer van het systeem vergt, ivm de ai van de bots, als de multiplayer. Dit is al vaker beschreven, ook in dit forum meen ik me te herinneren. Dikke proc. kan dus geen kwaad icm een looiige vga-kaart
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...