Ga naar inhoud

Graphics of gameplay


Aanbevolen berichten

ik vind gameplay véél belangrijker dan graphics. Stunts, uit de DOS-tijd, was niet heel mooi, maar wel heel leuk, Transport Tycoon is ook niet heel mooi, maar is ook heel leuk. Simcity 2000 heb ik ook heel veel tijd mee doorgebracht GTA3 draait hier voor geen meter, verbaast het je dan dat ik voor gameplay kies? De enige spellen waar ik graphics belangrijk vind zijn bv vliegsimulaties. Hoewel het natuurlijk niet zo erg moet zijn dat je 0,25fps krijgt ;-)
Link naar reactie
[quote:7cf90b1885="Red Dragon"]Ik vind echter GFX een erg belangrijke 2e plaats in nemen, ik heb niet voor niets een zware videokaart in me pc zitten, die moet wel een beetje zweten.[/quote:7cf90b1885] ik vind het ook wel leuk als ik op mijn 'normale' pc eens een spelletje kan spelen met een Ati Xpert2000 Op mijn workstation komen er geen spellen. daarop zijn ze toch niet vooruit te branden, ookal gaat hij als een speer
Link naar reactie
Grapics is tegenwoordig deel van de gameply, als ik nu een oude racegame speel vind ik dat rot omdat de slips etc er neit mooi en realistisch uitzien. Door de neiuwe grapics kan dit wil en is daardoor de gameplay ook beter. Maar je moet weten dat ik nog steeds TTD doe :P Alhoewel ie het niet op me xp pc doet. Waarom komt er geen deel 2 Sid Mijer! Stop met die civilization en roller coaster gedoe.
Link naar reactie
Gameplay, 100%!!!! Bijna iedereen om mij heen zit te zeuren dat ik nog Red Alert 2 speel. Maar et is gwoon, en et zal altijd een fantastisch spel qua gameplay blijven. Nu heb ik mijn R9800 natuurlijk niet voor Red alert aangeschaft, duz een btje gfx is ook mooi. Perfecte combo van de 2 vind ik op dit moment Grand Prix 4. (Ben wel een die hard F1 fan daarom duz :wink: )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...