Ga naar inhoud

nieuwe ww 2 shooter:call of duty


Aanbevolen berichten

Hoewel het niet de officiele opvolger van MOHAA is, kan je wel merken dat er erg veel mensen uit het oude ontwikkelteam van MOHAA voor Activision werken. Ik vind het er goed uitzien, zeker in verhouding tot de systeemeisen. Enig minpuntje vond ik de AI, maar dat vind ik niet zo'n groot probleem ik koop hem toch voor multiplayer.
Link naar reactie
aardig, maar verschrikkelijk lineair ... 't is nog net geen Timecrisis/Virtua Cop, maar het komt zo wel heel erg dicht in de buurt van de lightgun-spelletjes voor consoles. :( Kunnen die moffen wel met granaten gooien ? Ik heb het namelijk niet gezien ... en dat terwijl ik op een gegeven moment toch een tiental van die duitse granaten in handen had ... Ander nadeel : ze beweren dat je deel uitmaakt van een team en dat je 'alleen' niks kunt. Waarom ben je dan op zo'n ieder 'kritiek' punt in deze missie degene die 'het' moet oplossen ??? Het zou mooi zijn als je bv je collega's dekking mocht geven terwijl *zij* de explosieven aanbrachten, maar je mag dat allemaal zelf doen. Zelfs het vinden van de 'omweg' om voorbij de eerste blokade bij de flak te komen is je eigen werk. :( Enige goede punt is het 'iron sight' ... alleen heb je aan het standaard crosshair net zoveel. Zeker gezien de munitie die overal ligt. Als ze dit 'MoH 2' hadden genoemd had niemand het verschil gezien ...
Link naar reactie
Ik heb hem net uitgespeeld, hij leek inderdaad verekte veel op MOHAA, als je tegen me had gezegd dat het een expansion was van MOH dan had ik het ook geloofd. Ik vind het overigens knap wat ze na 4 jaar nog kunnen maken van de oude Quake 3 engine. de gfx zien er namelijk best goed uit. Ik vond het een leuke demo, het lijkt me dan ook weer een leuk spel worden, aangezien ik graag SP games speel (behalve WCIII die speel ik wel graag MP) is dit wel een spel voor mij.
Link naar reactie
ik vind het een lekker spel om te spelen. Alleen vind ik het geluid niet je dat. Het achtergrond geluid is veel te nadrukkelijk aanwezig terwijl je een hanfgranaat bijna niet hoort afgaan. (ik heb een audigy). Voorts vind ik de standaard gun mager geluid hebben. De thompson klinkt weer wel lekker. Ik vind m niet al te moeilijk. Vooral op veteran verwachtte ik een stuk meer moeilijkheid.
Link naar reactie
[quote:f9a6f8d12e="Ger_T"]ik vind het een lekker spel om te spelen. Alleen vind ik het geluid niet je dat. Het achtergrond geluid is veel te nadrukkelijk aanwezig terwijl je een hanfgranaat bijna niet hoort afgaan. (ik heb een audigy). Voorts vind ik de standaard gun mager geluid hebben. De thompson klinkt weer wel lekker. Ik vind m niet al te moeilijk. Vooral op veteran verwachtte ik een stuk meer moeilijkheid.[/quote:f9a6f8d12e] idd, vooral het geluid van die M1 Garand vindt ik teleurstellend. Maar verder een toffe demo.
Link naar reactie
hier nog even mijn betoog :lol: Na de demo te hebben gespeeld, kwam ik tot de conclusie dat dit spel, waar veel van verwacht wordt, niet veel meer is dan een arcade-achtige shooter is. Dat het arcade is, is niet erg. Het is echter wel erg als ze hebben geprobeerd dit tot een realistisch spel te maken. Wat minpunten: - nep geluid, geweren, achtergrond het is nep en lelijk -de figuren zijn veelste klein, het zijn net trollen. -geweren zijn nep. Het lijkt gewoon in de verste verte niet op de echte. - veel te makkelijk. zelfs op vetraan, is het makkelijk, net zo makkelijk als serious sam op tourist mode. -slechte AI, sommige tegenstanders zit je maar een paar milimeter van af en toch zien ze je niet. Zo liep ik gewoon een huis binnen met ca. 6 Duitsers en allemaal met een half patroon thompson dood ( en dat is niet omdat ik zo goed aimde, puur omdat ze haast niet bewegen.) - Achterhaalde graphics. Mohaa ziet er nog beter uit. CoD gebruikt heel veel van MOHAA (veel zelfde makers) Alleen hebben ze alles hele velle kleuren gegeven. - misschien omdat het een demo is, maar 3 kanonen vernietigen als missie is niet echt orgineel meer kortom quake, alleen dan in een oorlogs-uitvoering. Het spel is overigens ook gemaakt op een quake-engine. [quote:81851e948e]ik vind het een lekker spel om te spelen. Alleen vind ik het geluid niet je dat. Het achtergrond geluid is veel te nadrukkelijk aanwezig terwijl je een hanfgranaat bijna niet hoort afgaan. (ik heb een audigy). Voorts vind ik de standaard gun mager geluid hebben. De thompson klinkt weer wel lekker. [/quote:81851e948e] je ziet ook niks aan een handgranaat, alleen een stofwolk, voor de rest geen vuur, geen scherven, niks. Het m1 garand geluid vindt ik ook helemaal niks, zo ook dat van de steilhand granate in het begin als je hem weg gooit, thompson klinkt ook niet.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:f777bbbb92="no_name"]hier nog even mijn betoog :lol: Na de demo te hebben gespeeld, kwam ik tot de conclusie dat dit spel, waar veel van verwacht wordt, niet veel meer is dan een arcade-achtige shooter is. Dat het arcade is, is niet erg. Het is echter wel erg als ze hebben geprobeerd dit tot een realistisch spel te maken. Wat minpunten: - nep geluid, geweren, achtergrond het is nep en lelijk -de figuren zijn veelste klein, het zijn net trollen. -geweren zijn nep. Het lijkt gewoon in de verste verte niet op de echte. - veel te makkelijk. zelfs op vetraan, is het makkelijk, net zo makkelijk als serious sam op tourist mode. -slechte AI, sommige tegenstanders zit je maar een paar milimeter van af en toch zien ze je niet. Zo liep ik gewoon een huis binnen met ca. 6 Duitsers en allemaal met een half patroon thompson dood ( en dat is niet omdat ik zo goed aimde, puur omdat ze haast niet bewegen.) - Achterhaalde graphics. Mohaa ziet er nog beter uit. CoD gebruikt heel veel van MOHAA (veel zelfde makers) Alleen hebben ze alles hele velle kleuren gegeven. - misschien omdat het een demo is, maar 3 kanonen vernietigen als missie is niet echt orgineel meer kortom quake, alleen dan in een oorlogs-uitvoering. Het spel is overigens ook gemaakt op een quake-engine. [quote:f777bbbb92]ik vind het een lekker spel om te spelen. Alleen vind ik het geluid niet je dat. Het achtergrond geluid is veel te nadrukkelijk aanwezig terwijl je een hanfgranaat bijna niet hoort afgaan. (ik heb een audigy). Voorts vind ik de standaard gun mager geluid hebben. De thompson klinkt weer wel lekker. [/quote:f777bbbb92] je ziet ook niks aan een handgranaat, alleen een stofwolk, voor de rest geen vuur, geen scherven, niks. Het m1 garand geluid vindt ik ook helemaal niks, zo ook dat van de steilhand granate in het begin als je hem weg gooit, thompson klinkt ook niet.[/quote:f777bbbb92]Je vind een boel niks! mischien ben je zelf wel niks? Hij zal wel niet goed lopen op je pc. mischien is postzegels verzamelen wat voor jou
Link naar reactie
In [url=http://www.gamer.nl/nieuws/19598]dit artikel[/url] staan wat mirrors van de demo genoemd. Ik heb hem al een tijdje en deze is echt goed. Kan je o.a. een Panzerfaust en een Snipergun uitproberen. [url=http://cod.mcgamers.com/modules.php?name=News&file=article&sid=33]hier[/url] vind je een overzicht van de MP-maps. Overigens circuleert er al een illegale versie op internet, enige minpuntje wat genoemd wordt, is de korte SP (10 uur). Maar welk spel heeft daar tegenwoordig geen last van? Ik kan niet wachten tot ik mijn versie toegestuurd krijg. :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...