Ga naar inhoud

America's Army huge update


Aanbevolen berichten

[quote:eeabc437a2="BA"]SOF en AAO kan je niet vergelijken, SOF is een 'arcade' spel ala CS en AAO is ultrarealistisch. In een echt gevecht ren je nou eenmaal ook niet al schietend blind ergens op af.[/quote:eeabc437a2] Daarvoor heb je bij sof ICS en RealDamage :wink: Maar ik ergerde me altijd suf aan die gasten met de sniper die jij niet kon kiezen :evil: . En zit ineens fire weer op control dus toen deed ik tk ipv schieten en dan zit je 1 dag in de gevangenis. Toen dacht ik wat is dit voor lame spel. Het enige level wat leuk te doen is is dat binnen level. Buiten sneeuw binnen oook wat tunnels.
Link naar reactie
tja ... als je sniper wilt worden dan zul je ff moeten oefenen met schieten ;) En zeker niet op je eigen mensen gaan schieten ... geen wonder dat je dan geen kans maakt om sniper te worden van je team. Ik heb het spel zelf nog niet kunnen spelen omdat de enige servers of leef of vol waren. :( Ik heb dus geen idee hoe slecht ik ben ... (alhoewel ik ahv m'n 'ervaring' bij Inf wel kan gokken op 2 seconden spelen / 5 minuten wachten ... :( ;)) Maar goed ... ik wacht op de uitbreiding die bots toevoegt, want dat schijnt uiteindelijk toch gepland te zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...