Ga naar inhoud

Battlefield 1942: Desert Combat


Aanbevolen berichten

Laatst deze 500 mb zware mod gedownload. Nu was het originele spel al verslavend maar deze mod slaat alles. De snelheid van het spel is fors toegenomen met deze supermoderne wapens. Vooral de M1, Harrier en de Apache zijn super. Deze laatste zijn wel knap lastig te besturen. Heb wel het idee dat als je de heli eenmaal goed beheerst je flink wat punten kan scoren. Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.
Link naar reactie
Heb je wel eens een heli koprolletjes zien doen naar boven toe Nee? het is mij 1 keer gelukt en daar houd ook de bestuuring van dat ding op. Ik heb zo'n mooi stuurtje( knuppel) om te vliegen, dat werkt niet echt met helies. Ik vind het jammer dat de maps niet zijn aangepast in grote, want nu ga je veel te snel met die fliegtuigen.:D Groeten, NoNoAD ps volgens mij was er al ergens anders bezig met dit onder werp.
Link naar reactie
Ik zelf vind het besturen van een heli of vliegtuig wat irri met een joystick, daarom bestuur ik alles met een trackbal. Het is me ook wel vaak gelukt om een salto achterover en een rol naar links of rechts te doen met een heli! Hier komt de handleiding voor een salto achterover met een heli: Je vliegt wat hoger met de heli en houd gas erop. Je trekt de joystick (of wat je ook gebruikt) zover mogelijk naar achteren. Als de heli op de kop hangt moet je gas vol terug doen (toets S) zodat je niet naar de grond wordt toegezogen. En dan moet je goed inschatten wanneer je moet tegensturen zodat je niet nog een salto gaat maken (dat is het moeilijkste om te doen). Hier komt de handleiding voor een rol naar links (mag ook rechts wezen :lol: ): Je vliegt weer hoog en je trekt de knuppel zo ver mogelijk naar links. Als je op de kop hangt druk je weer toets S in zodat ie niet naar beneden stort en dan is het een kwestie van inschatten wanneer je weer moet tegensturen! Probeer het eens uit 8)
Link naar reactie
Je kunt proberen stil boven een target te hangen maar dan kan je hem niet neermaaien. Dus je kunt, zoals ik doe, rondjes om je target heen vliegen. Je houd de heli horizontaal en je draait er omheen met A of D (ligt eraan hoe je bf hebt ingestelt). En zorg er ook voor dat je wel wat snelheid behoud, anders kan je er niet netjes om je target heen draaien 8)
Link naar reactie
  • 4 weken later...
De 0.4 patch is geweldig. Vooral hoe de kogels om je oren fluiten. Ik ben zelf ook een joystickman geworden, met de vliegtuigen is dat een super voordeel. Maar de helicopter vergt wat meer oefening. Terwijl ik met muis en keyboard, heer en meester was in de apache. Maar geen probleem, ik zit toch altijd bij de grondtroepen. Daar komt mijn FPS-ervaring goed van pas. Bijzonder verslavend spelletje. En er zit een stats counter bij ---> www.bftracks.net
Link naar reactie
Ik ben in het trotse bezit van een (let op, het is een hele mond vol...komt ie) 'Saitek cyborg 3d Gold USB' In het begin heb ik wat problemen gehad met 'hem'. En toen wou ik hem eigenlijk al weer weggooien. Nu ben ik blij dat ik hem nog steeds heb. Het is de 1 van de betere joysticks op de markt en niet eens zo gek duur . Ga maar eens naar de Saitek site om hun leuke spelbesturingen te bewonderen. Google hem ook maar eens en zoek wat recensies. Tijdens het vliegen zit ik in de kockpit (sp?) maar de instrumenten allemaal weg, zodat je een mooi overzicht hebt (knop F9) Vlieg je met de tailcam (dat je er dus achteraan zweeft) dan heb je niet zo`n direct contact met het vliegtuig. Toch is die camera wel ontzettend handig als je bijvoorbeeld met de helicopter wilt landen of 'hooveren'. Om een goede piloot te worden is een joystick niet nodig. Maar het is makkelijker en je bent wendbaarder. En het staat stoer op je bureau, of tijdens lan-party`s 8) . *
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...