Ga naar inhoud

Voor mensen met veel geld


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Microsoft has acquired the rights to 3DO's critically acclaimed High Heat Baseball franchise. The company hasn't commented on what will happen to Inside Pitch - currently in development for Xbox - as a result. Microsoft only purchased the High Heat Baseball engine - so they'll have to buy another license agreement if they wish to use MLB's players and likenesses. The purchase of the engine may indicate that Microsoft plans to implement the code into Inside Pitch. Microsoft wasn't the only game publisher to snap up 3DO's properties - Namco and Ubi Soft also made some impressive purchases. Namco bought Street Racing Syndicate for just over $1.5 million and [b:496def5746]Ubi Soft purchased both Might and Magic and Heroes of Might and Magic for $1.3 million.[/b:496def5746] All other 3DO properties are still available. bron avault.com
Link naar reactie
[quote:a3b52dfead="bigstaal"]Voor de hardcore gamers met veel geld is er nu ook een 55" plasma scherm :o http://www.tweakers.net/nieuws/28421[/quote:a3b52dfead] Die zal wel niet zon snelle response time hebben, daardoor minder geschikt voor pc-gebruik. En zelf ben ik ook niet zo voorstander van breedbeeld, alleen nadat 16:9 als standaard wordt gesteld
Link naar reactie
300 euri maar??? hmm, wel erg cheap imho... gemiddeld doet een nieuwe nokia fone al rond de 450-600 euri, dus denk dat je je wat te rijk rekent. wat wel lachen is dat ze EA hebben gecontact voor het maken van games op de N-gage.. krijg je straks ''The sims'' en ''Medal of honour'' op je moby!! :D vindt dit persoonlijk dus echt 3x niks he.. een telefoon is om te bellen, een gameboy ofzo is om te gamen... oke, speelde ook wel eens leuke gedownloade games op mn nokia 7650, maar dit wordt meer een gameconsole dan een mobiele foon.. dit is ook helemaal niks voor hier, ok die gekke jappen zijn er gek op, maar denk dat het echt geen hit ofzo gaat worden hier in europa...
Link naar reactie
[quote:8bc8a7963f="XBL"][quote:8bc8a7963f="sdk"]Het idee is goed. Heb voor school een rekenmachine van 100 euro. Dat had netzogoed een gamboy advance met rekenmodule ofzo kunnen zijn.[/quote:8bc8a7963f]Ik heb zo'n grafisch geval (80 pleurootjes ofso) en daar kan je mario opzetten ;). Doe nu helemaal nix meer met wiskunde :p. Jochem[/quote:8bc8a7963f] Heb ik ook :P (Casio 9850FX GB plus)
Link naar reactie
Pas wel op met die Casio rekenmachientjes... Toen ik op de middelbare school zat (alsof dat zo lang geleden was (afgelopen jaar examen gedaan) :wink:), zat ik er ook allerlei programmaatjes in te stoppen. Maar dat vreet echt batterijen, dus pas op dat je niet tijdens een tentamen zit te blackjacken en dat je casio dan ineens uitvalt... Jullie zijn gewaarschuwd!! :D
Link naar reactie
[quote:944b8d7256="Capone"]Pas wel op met die Casio rekenmachientjes... Toen ik op de middelbare school zat (alsof dat zo lang geleden was (afgelopen jaar examen gedaan) :wink:), zat ik er ook allerlei programmaatjes in te stoppen. Maar dat vreet echt batterijen, dus pas op dat je niet tijdens een tentamen zit te blackjacken en dat je casio dan ineens uitvalt... Jullie zijn gewaarschuwd!! :D[/quote:944b8d7256] Ik meet m'n batterijen geregeld door hoor :D Is idd. kleur, oranje, blauw en groen. Vetste vindt ik nog dat je via pc heel makkelijk spiek briefjes kan maken.
Link naar reactie
[quote:a091b1930f="no_name"]Vetste vindt ik nog dat je via pc heel makkelijk spiek briefjes kan maken.[/quote:a091b1930f]Das bij mij nog steeds een 'briefje' (van papier dus). Heb em dan in open office (of word natuurlijk :p) getypt. En dan op grote 4 of 5. Reden dat ik m'n rekenmachine er niet voor gebruik: we mogen geen rekenmachine tijdens frans of wat dan ook... alleen tijden m&o, economie en wiskunde proefwerken kan je er gebruik van maken. Jochem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...