Ga naar inhoud

fifa 2003 aangepaste muziek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb met Music Edit 2000 een aantal mp3'tjes omgezet naar .srt bestanden om ze te importeren in fifa 2003. Ik heb ze gewoon overgeschreven over de oorspronkelijke s01.srt t/m s14.srt. Tot zover is alles nog goed, in fifa zijn de liedjes gewoon goed te horen. Maar fifa 2003 heeft de mogelijkheid om ook de titel/artiest/album-info van het liedje te laten zien (rechtsboven in beeld, als een liedje start). Nu heb ik geprobeerd om in het bestand tracks.txt aan te passen. Ik heb overal achter title, artist en album de info ingevuld. Als er nu een liedje start in fifa, laat hij niet de titel zien, maar de tekst (ongeveer): 'id 0 no text'. Ook heb ik geprobeerd de tekst tussen aanhalingstekens te zetten, maar dat werkte ook niet. In het originele tracks.txt stonden er nummers achter artist, title, album, enz. Waarschijnlijk staat er dus ergens in fifa opgeslagen welke tekst bij welk nummer hoort... Heeft iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de tekst wel verschijnt?? Alvast bedankt...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...