Ga naar inhoud

Multiplayer practise met andere map in Renegade


Aanbevolen berichten

[quote:103ddaeb83="Kaz'Duzar"]Ik zou het fijn vinden als ik Multiplayer practise in Renegade in een andere map zou kunnen spelen (b.v. flying maps). Weet iemand hoe je dit kan veranderen?[/quote:103ddaeb83] Dit kan niet. De AI is namelijk niet op de andere mappen geprogrammeert. Je kan wel een level in je 1-tje uit testen door een lan game te hosten met maxplayers 1 (niet hoger), maar dan heb je dus geen tegenstanders...
Link naar reactie
Ik heb nog verder op internet gezocht en vond uiteindelijk hoe je een andere map kunt spelen. Er zijn dan alleen geen tegenstanders (maar je kunt wel ff kijken hoe alle maps in elkaar zitten en via welke weg je het beste de vijandelijke basis binnen kunt dringen (voor als je het op internet doet) Hieronder mijn svrcfg_skirmish.ini: [Settings] TimeLimitMinutes=30 RadarMode=5 Port=4848 IsDedicated=no IsAutoRestart=no IsPassworded=no IsQuickMatch=yes IsLaddered=yes RemixTeams=no CanRepairBuildings=yes DriverIsAlwaysGunner=yes SpawnWeapons=yes UseLagReduction=yes MapName00=C&C_Hourglass.mix MapName01=C&C_City_Flying.mix MapName02=C&C_Canyon.mix MapName03=C&C_City.mix MapName04=C&C_Mesa.mix MapName05=C&C_Islands.mix MapName06=C&C_Complex.mix IsFriendlyFirePermitted=yes IsTeamChangingAllowed=yes IsClanGame=no MaxPlayers=1 BaseDestructionEndsGame=yes BeaconPlacementEndsGame=yes StartingCredits=800 [code:1:d3b9cf42b4] Ik begin nu met de standaard map en ga dan verder met City_Flying, dan Canyon etc. Hourglass slaat hij over.[/code:1:d3b9cf42b4]
Link naar reactie
Op [url]http://www.cncden.com/renegade_downloads.shtml[/url] is een zip-file te vinden met aangepaste ini file. Door deze in je Renegade/data map te plaatsen kun je verschillende maps spelen. Je begint wel met de standaard map. Daarna andere. Wel zonder medespelers :( Ongeveer zelfde als wat jij zegt Timonsweb, alleen dan random en bij multiplayer practice.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...