anoniem Geplaatst: 20 juli 2003 Delen Geplaatst: 20 juli 2003 (1) Probleem #1 is Wavemaster bij 'Dead Fellas' (het level op het schip van de mafia). Hoe krijg ik dat beest vrij ? Ik moet schijnbaar een van de levenden de (water)pomp laten bedienen ... maar hoe ? (2) Probleem #2 is de slapende geest in 'Phantom of the Operating room'. Hoe krijg ik hem wakker ? Een donderklap naast z'n bed lijkt niet te helpen. 'shattering song' door een van de 'elementals' in de kamer ernaast is ook niks ... terwijl het bij een eerder level wel in staat was om En aangezien er geen 'fetters' over zijn kan ik alleen de kamer zelf gebruiken als 'fetter' ... -- edit -- opgelost : 'cacophony' in de gang ernaast heeft geholpen ... ik moest m'n team aanpassen. Brigit in het mortuarium heb ik ook alleen maar per toeval vrij gekregen. -- edit -- Je hoeft alleen een bepaalde doktor daar te krijgen ... als de zusters waarmee hij 'bezig' is verdreven zijn zou dat zelfs vanzelf moeten gebeuren. Anders helpt 'hidden maze' wel ... Harriet bevrijden was niet makkelijk ... maar dat is nog gelukt. (3) 'the blairwisp project' Hier zit ik echt vast aangezien ik de drie mortals nog niet eens in de buurt van het doel kan brengen met de 'default' spokenteam. Bovendien lukt het me alleen om het spook bij het kampvuur te bevrijden ... Heeft iemand enig idee hoe ik dit moet oplossen ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2003 Hoe moet je in 101 dat spook uit de stofzuiger bevrijden? Ik heb met die gremlin geprobeerdom met de elektricitijd (typo's) te knoeien, maar wil niet helpen :( . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2003 // Haunting 101 : Die is relatief simpel : - plaats een spook met een 'inside' of 'electricity' als 'fetter' bij de stofzuiger in de buurt - maak de stofzuiger stuk Cogjammer zoals die standaard 'geleverd' wordt gewoon de maximale plasma aanbieden en op een gegeven moment pakt ie vanzelf wel de juiste truuk. Als je dan goed oplet kun je een volgende keer hem aansturen dat ie een en ander sneller regelt Wil je sneller (vanwege de extra punten die dit oplevert) : Zorg ervoor dat je spook alleen de gekozen 'vaardigheid' uitvoert (dit is het meest simpele commando dat ieder spook kent). Een leuke (maar potentieel gevaarlijke & trage taktiek) is eerst om de heks 'sirensong' te laten gebruiken en dan cogjammer los te laten. Als je daar dan nog Boo & die spookspin bij neemt ... De 'mortals' die je dan aantrekt kun je dan voor niks wat believe & scare puntjes laten scoren ... ;) Ik zou je zowiezo aanraden dit level zo vaak mogelijk te spelen. De spoken leren namelijk een aantal hele handige commando's als je ze vaak genoeg gebruikt (waaronder 'roam at will') Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2003 *eek* dat 3e level waar ik mee zat was echt een verschrikking. Het ging in 3 stappen : (1) dat wezen bij het kampvuur : simpel een vuurtje starten met 'bonfire' van een van de elementals (2) was lastig ... ik moest eerst de mist verjagen met wat storm ... Daarna kon ik via 'hypnotic vision' ze (met moeite) het eiland op krijgen. (3) van het eiland naar het huis ... was echt onmogelijk ... ik had 'quake' nodig ... 'tremor' was schijnbaar te licht. :( Zeker als je bedenkt dat ik helemaal niet eens het juiste spook leek te hebben om de boom om te krijgen. Ik bleef tussen 1 & 2 hangen omdat die verdomde mortals zo verschrikkelijk bang voor water leken te zijn. Zelfs met fascinate lukte het maar nauwelijks. Het bereik van 'obsession' (v/d darkling) was net wat te kort om bruikbaar te kunnen zijn. :( Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen