Ga naar inhoud

Live For Speed Registreren Hoe?


Aanbevolen berichten

[quote:68f3e8c3d1] You are able to download a version of S1 and it will work just as the demo test until unlocked online using your in-game username and password, after having paid for S1 online through our bank's system via our website or by one of the other methods. Unlocking will allow you to drive the new cars and tracks and race online and offline. [/quote:68f3e8c3d1] bron: [url]http://lfs.racesimcentral.com/[/url] je moet dus betalen.
Link naar reactie
LFS S1 is sinds vrijdag uit en ik ben sindsdien eraan verslaafd. Die nieuwe wagens en tracks zijn zoooo cool 8) In het boerendorp waar ik woon is geen breedbandinternet beschikbaar. Het downloaden, 140mb (er is ook een demo van 40mb) kon ik nog gelukkig bij een vriend met breedband doen. Ik heb sinds zaterdag LFS 4 uur online gespeeld. Ik moet een bijbaantje gaan zoeken om het on-line spelen te gaan bekostigen... Ik heb ook een veelvoud van die 4 uur offline gespeeld. Zit een hele goede hotlap systeem bij en ook de AI is de meest "human" die ik ooit heb gezien. De AI leert bij. Je kan betalen via Credit Card of Paypal Bank Transfer. Voor de laatste moet je bij Paypal een bank account aanmaken. Vervolgens kan je gewoon via accept giro daar geld op storten, waarna je vervolgens Live For Speed kan betalen (17 Euro) door het emailadres van LFS in te vullen. Overigens heeft het geen zin om om code's te vragen. Als je betaald heb, kan je op de site een code opvragen, die je vervolgens binnen 1 uur in Live For Speed moet invullen tezamen met je wachtwoord die je op de site hebt. Vervolgens maakt LFS contact via internet, waar de code en ww gecontroleerd wordt. Vals spelen is er dus niet bij. Live For Speed is zijn geld echt waard. Ik heb er de afgelopen weekend al zoveel fun aan beleefd, en ik denk dat ik voorlopig wel verslaafd blijft. en voor degene die gratis willen spelen (hoewel je met de LFS demo ook 3 wagens en 1 track hebt, met AI en multiplayer) is Netkar misschien een optie. Netkar is een hobby-project van Stefano Cassilo. Misschien wel wat uit de hand gelopen, want hij besteed er 3 uur per werkdag en 20 uur per weekend aan. Netkar is 1 van de meest realistische race-sims. (goed) Stuurtje is dus nodig. je kan Netkar downloaden op [url]www.nkzone.com[/url]. Netkar heeft sinds kort multiplayer ondersteuning, al werkt het nog niet heel erg goed. AI is iets waar nog aan gewerkt gaat worden. Omdat het zo realistisch is, is het echter al leuk om alleen te rijden en proberen de wagens, die uiteenlopen van een f3000 tot een Ferrari 360 Modena en een Mini Cooper, onder controle te houden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...