Ga naar inhoud

Half-Life gratis te krijgen via Steam (legaal)


Aanbevolen berichten

[i:c661008541]Valve stelt het originele Half-Life via zijn eigen Steam-netwerk gratis tot de beschikking. De gratis versie heeft echter maar zeer beperkte multiplayer-mogelijkheden.[/i:c661008541] De meeste gamers zijn het er wel over eens dat Half-Life één van de beste first-person shooters is, die op de PC is verschenen. Naar Half-Life 2 wordt reikhalzend uitgekeken en zal als alles goed gaat in september verschijnen. Voor die ene eenzame gamer die deze klassieker nog niet heeft gespeeld, heeft ontwikkelaar Valve Half-Life nu gratis online gezet. Natuurlijk zitten er wel wat beperkingen in de gratis versie. Zo is de multiplayer-gedeelte beperkt tot enkel deathmatch en is het niet mogelijk om mods te gebruiken (geen Counter-Strike dus). De singleplayer-modus is echter wel compleet. De game is alleen te downloaden via het Steam-netwerk van Valve. [url]http://www.steampowered.com/[/url] bron: gamez.nl
Link naar reactie
Ze willen hun 'steam'-systeem promoten ... Ik vraag me alleen af waarom een normale download-locatie niet goed genoeg is. // -- edit -- LOL : [quote:3a7bfb56c3] Get automatic updates (no more patching!) [/quote:3a7bfb56c3] Wat dacht je dat een update meestal is ? ;) En wat is er anders dan de 'auto-update'-functie die andere programma's (en zij zelf ook) nu al hebben ?
Link naar reactie
multiplayer beperkt? DM is het enige dat Half-Life als multiplay heeft, de rest zijn allemaal mods (TFC, CS, AG enz) dus gewoon de full ... meer DM-ers erbij ;) Maar goed, iedereen heeft HL nu wel, Sierra verdient er toch niks meer aan (game ligt voor 5 euro in de winkel ofzo?) Dus mooie promostunt, meer niet imho.
Link naar reactie
das lekkur heb net halflife gekocht en het werkt bij mij voor geen meter, ik vind het een slecht product waaraan je veel moet klooien voordat je online kan spelen. Ze moeten een voorbeeld nemen aan Delta Force dat werkt als een trein, kopen installeren en direct online spelen zonder eerst allerlei moeilijke (voor mij dan) installaties en aanpassingen te moeten doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...