Ga naar inhoud

racestuur zonder pedalen??


Aanbevolen berichten

hola mensjuhs ... al heb ik mijn game ellende allang weer opgegeven wegens een overdreven gebrek aan vaardigheid 8) ... ik ken iemand die in een rolstoel zit en die dus wel graag race spellen speelt .. en dan ook natuurlijk het liefste met stuurtje enzo ... nu heeft tie totaal geen voetfunctie en de enige stuurtjes die we tegenkomen zijn met pedalen enzo ... bij veel dingen kun je het wel instellen maar vaak ook niet nl ... bestaan er uberhaupt stuurtjes zonder pedalen die gewoon geschikt zijn voor de standaard race spellen van tgnwrdg ( welke dat uberhaupt dan ook mogen zijn ... ikzelf heb het sinds gtavc allang weer opgegeven :p )
Link naar reactie
Geloof niet dat ze bestaan.. Het is ook niet echt iets om mee te concurreren.. "Stuur zónder pedalen!'' Maargoed, als je een beetje kwalitatief stuurtje hebt, kun je het altijd instellen zoals jij dat wilt. Dus een knop om naar voren te gaan, en een om te remmen/achter gaan. Voor de zekerheid even informeren in de winkel zou ik zeggen.
Link naar reactie
vroeger (Vroegâh) had je ze wel, van Thrustmaster bijvoorbeeld (T1 dacht ik). Maar denk dat er daar nu nog weinig van over zijn (vrij zwak spul). Wat je dan als beste oplossing kan doen is denk ik zoals boven geschreven gas geven met de knoppen op het stuur. En toendertijd met de oude Thrustmaster Force Feedback kon je ook gas geven met de flippers achter het stuur, weet niet of dat met de huidige games nog steeds kan (dus dan werkt de flipper als het gaspedaal en kan je ook in kleine stapjes gas geven ipv met een knop alleen aan/uit). Of misschien die el cheapo stuurtjes van beurzen e.d. weet nie hoe het daar nu mee gesteld is (liep er altijd omheen, merkspullen waren kwalitatief toch wat beter), maar die had je in alle soorten en maten. Misschien zit daar nog zoiets tussen wat je zoekt.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Dat met die knopfuncie lijkt natuurlijk wel leuk maar als het goed is werken die pedaaltjes met variabel weerstandje, dat betekend een beetje indrukken is een beetje gas of een beetje remmen. Dat zou dan betekenen dat je alweer op een joystick uit komt. Maar dan is het mooie van het sturen er wel af. Maar wat ik ook nog in de handel heb gezien is een motorfiets stuur, dan was het aan het handvat draaien gas geven en een handel inknijpen remmen. Ik weet helaas niet de fabrikant van die dingen, ik heb het wel gezien op de HCC. Groet, Stofnest.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...