Ga naar inhoud

JaFO's Botmanager v2.0 voor UT2003 is er !


Aanbevolen berichten

Nu deze versie ingeleverd is bij de 'Make something Unreal'-wedstrijd tijd voor wat reclame : Al eens nieuwe playermodels of skins gedownload, maar het uitpakken vond je lastig ? Of je hebt net een skin of playermodel gemaakt en je wilt zeker weten dat je alle bestanden hebt ? Je wilt eindelijk van die Gorge, Torch en zo af, maar je wilt toch nog on-line kunnen spelen ? Da's nu allemaal geen probleem meer ! Met JaFO's Botmanager v2.0 wordt dat (en meer) een eitje. De download-locaties en wat meer info vind je hier : http://jafo.mienadres.nl Als iemand problemen met dit programma heeft dan hoor ik het graag! (wel zeggen wat het probleem is .. anders wordt oplossen zo lastig ;))
Link naar reactie
260 kb/s ? Dan ben ik zelfs jaloers ... ik kreeg het ding van Chello als van Skill-club (de mirror) met 'maar' 200 kb/s max naar binnen. // -- Als je test : kijk dan vooral naar de nieuwe onderdelen zoals de bot-wizard. Onder XP had iemand daar problemen mee ... en ik heb (nog) geen idee waar ik moet zoeken.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Dit zijn geen 'sequels' dit zijn twee verschillende programma's die niet eens qua naam op elkaar lijken. Bovendien is iedere versie een verbetering van de vorige (bugfixes + nieuwe features!). Overigens : [url=http://members.chello.nl/~r.dautzenberg/jbmv2patch7.zip]hier[/url] staat een patch (#7 is er nu). Installeren : - zet het op dezelfde plaats als waar de originele botmanager.exe stond - verwijder botmanager.ini - start het progje weer :) Mocht je na het downloaden dan nog problemen hebben dan kun je door het programma te starten met '/log' een log-bestand laten genereren. Dat log-bestand kan ik dan gebruiken om de oorzaak van de fout op te sporen ...
Link naar reactie
'K heb net ff die patch gedownload en het programma geinstalleerd. Lagguh man! Maaruh, ligt het aan mij of hebben die krengen gewoon weinig skills?? Die Bots dan he!? :wink: Als je in UT2003 een team samenstelt voor een bombing run ofzow, dan hebben ze veel meer skills dan als je met die manager kijkt? Bij het tabblad Character Profile staat het dan wel weer goed? Greetz!! P.S. Misschien is het handig om bij die updates te vermelden dat het geen installatie-procedure is, maar dat ze de .exe-files gewoon in het installatie-pad moeten plaatsen en de 'oude' .exe-file moeten overschrijven!?
Link naar reactie
[quote:90774a7044="JaFO"]Dit zijn geen 'sequels' dit zijn twee verschillende programma's die niet eens qua naam op elkaar lijken. Bovendien is iedere versie een verbetering van de vorige (bugfixes + nieuwe features!). [/quote:90774a7044] Dat vond ik van Cnc Generals dus ook. Maar ff ontopic. Wat kan je er nu precies mee? Is het een proggie dat je jpg's in laat voeren en ze dan expoteert naar skin bestanden (zal wel net als sof broncode + bestandsstructuur zijn)?
Link naar reactie
// Anakin : De stats die je in UT'03 ziet zijn 'samenvattingen' van een aantal vaardigheden van een bot. Als je nog wat beter had gekeken dan had je ook gezien dat er niet alleen meer statistieken waren maar dat ook de namen van de statistieken anders waren ;) // sdk Je kunt helaas niet helemaal van 'niks' (= puur plaatjes) een nieuw karakter maken. Daarvoor zul je toch echt eerst met UnrealEd een texture-package en de andere losse onderdelen moeten maken. Maar als je de spullen eenmaal hebt dan hoef je niet meer te rommelen met een tekst-editor (en te hopen dat je geen typefouten maakt), zodat het resultaat in een keer 'perfect' kan zijn. Bovendien kun je het programma alle benodigde bestanden in een .zip of .u2mod laten pakken zodat je niet druk hoeft te maken over het 'vergeten' van een essentieel bestand. :) Daarnaast kun je een karakter/model/skin die je als zip-bestand hebt gedownload (van Skincity bv) gewoon door het programma laten uitpakken en installeren. :D Ik vind met name dat laatste heel handig omdat met name bij simpele zip-bestanden niet iedereen alle directories meeneemt. Daarnaast voorkom ik hiermee dat 'overbodige' bestanden (zoals een readme.txt) doodleuk bestaande bestanden overschrijven. Het programma plaatst alleen de voor UT'03 relevante bestanden (.utx, .ukx, .u, .upl en .ka) in de juiste mappen. // -- edit -- Had ik al gezegd dat dit programma meedoet aan [url=http://www.makesomethingunreal.com]'Make Something Unreal Contest'[/url] in de categorie 'tools' ? Met zo'n ruim 300 inzendingen in totaal is de kans op het winnen wellicht heel erg klein, maar je weet het nooit ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...