Ga naar inhoud

MP spellen


Aanbevolen berichten

[quote:4fba7a39d5="bigstaal"]Ik heb net even Warcraft 3 gespeeld op battle net. Het was erg tof :)[/quote:4fba7a39d5] Juist!!! Ik kan je ook Frozen Throne aanraden! Probeer ook ergens Half-Life goedkoop te krijgen en download vervolgens Counter-Strike. Ook zeer verslavend en nog steeds leuk (luister maar niet naar zo'n sdk). Of koop een 'Platinum' editie of weet ik het wat... Zit waarschijnlijkw Counter-Strike retail bij (geen enkel verschil met normaal, behalve andere namen wapens...).
Link naar reactie
[quote:c207c45f14="bigstaal"]Ik heb sinds kort ADSL lite. Ik wil wat spellen on-line spelen. Zijn daar risico's aan verbonden (behalve verslaving en een gebrek aan nachtrust :D )? Ik bedoel dingen als spam, trojaanse paarden, virussen, enz.[/quote:c207c45f14] Als je breedband hebt dan is het geen slecht idee om een firewall the installeren. Een virus scanner is ook geen slecht idee. Als je die twee nog niet hebt natuurlijk. Aan multiplayer spellen kleven minder risico's dan aan gewoon site bezoek. Veel plezier.
Link naar reactie
[quote:41bb63a4e5="Rynus Rein"]Ken je Diablo, ken je Starcraft vast ook wel[/quote:41bb63a4e5] Starcraft + Broodwar heb ik ook nog ergens liggen. Maar ik ga eerst even aan de gang met Warcraft3 (+Frozen Throne). Ik heb vroeger alleen MP gespeeld via LAN en modem, on-line is voor mij nog een beetje nieuw. Het Battle.net serversysteem werkt erg prettig btw.
Link naar reactie
[quote:b8fcc4f585="FAtAL1tY"]Probeer Counter-Strike eens. :D :D[/quote:b8fcc4f585] Ik heb vandaag een HL collectie gekocht inclusief CS. Ik ben alleeen nu even bezig met Warcraft 3. Vooral met Azure Tower map. Na level 31 is het bijna niet meer te doen. Heeft iemand suggesties? PS waar staat de afkorting NOB voor?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...