Ga naar inhoud

vast in tombraider the angel of darkness


Aanbevolen berichten

the hall of seasons hierin zit ik vast. op een begeven moment kom je in een kamer waar een soort doodskist hoog wordt gehouden. op deze doodskist staat ultra vigilis umbram, ecce veritas (trough the spirit of the keeper behold the truth). hierin dwaald ook een of andere geest. ik weet niet wat hier eigenlijk de bedoeling is. weet dit iemand? bij voorbaat dank.
Link naar reactie
Ik heb hem sinds zaterdag op de ps2, moet zeggen dat ik grafisch meer had verwacht (is niet slechter, maar ook niet grandioos verbeterd), gameplay is wederom zeer goed. Controls zouden voor de TR die-hards volledig anders zijn, ik zie het niet met uitzondering van wat meer mogelijkheden. Alles met elkaar wel degelijk de moeite als je van de TR series houdt.
Link naar reactie
als je op je knieen rondkruipt kan de geest je niet pakken, dus je kunt eerst alle goedies oppakken. dan kijk je waar het blauwe licht aan is, hier kruip je van de voorkant zo dicht mogelijk naar toe, niet te dicht want anders gaat het licht weer uit. dan saven. terwijl je op je knieen zit en het licht nog brand pak je je geweer als de geest voor je is begin je te schieten totdat hij op een begeven moment even stilstaat ( dit is heel moeilijk te zien) dan sta je op en rent naar het beeld. als het goed is zie je dan rechts onder de hand verschijnen en druk je op actie. nu heb je het beeld en ga je weer door dezelfde deur na buiten.
Link naar reactie
Ik zit in de hall of seasons in die ronde gang, als je erin komt, rolt er een spijkerding achter je aan en moet je springen over gaten met lava en komen er speren uit de muren. Halverwege kom ik wel een deur tegen maar kan daar niks doem, uiteindelijk kom ik weer op het beginpunt uit zonder ergens een steen te vinden. Wat doe ik fout?
Link naar reactie
Die deur waar jij nu bent venzent, is de deur die je pas kunt openen als je de 4 stenen hebt. Ga terug naar de hall of seasons, open een paar deuren, meetsal zijn dat er 3, zodra je naar beneden valt kom je in de ruimte uit waar je nu bent. Die deur moet je dus niet hebben :wink: Neem de linker of rechter deur, dan kom je in de ruimte waar je de steen kunt vinden, of liever gezegd moet verdienen. Succes En lees het bovenstaande van gonzo maar vast door, dat heb je straks wel nodig als je in de ruimte bent waar ik nu zit. pffffffffff
Link naar reactie
venzent blijven proberen, als je op de ? schiet moet je dit enkele keren herhalen, dus als hij voor je staat schieten op een begeven moment zit hij weer achter je dan stoppen met schieten dan komt hij weer voor je, dan weer schieten. en op een begeven moment staat hij even stil. dan naar het licht lopen.
Link naar reactie
Hehe lol. Tomb Raider blijft ook altijd hetzelfde. Rennen, schakelaar overhaken, rennen schakelaar overhalen, rennen, schakelaar schakelaar schakelaar. Voor mij hoeft het niet meer zo. Ik vind het leuk om deze spellen op een console te spelen maar niet op de pc. Deel 2 blijf ik het beste deel uit de reeks vinden. On topic: Heb egt geen idee :wink:
Link naar reactie
Ben het wel een beetje met je eens birdmans. Daarom heb ik tomb raider ook op de playstation en niet op de pc, speelt wat lekkerder. Om datzelfde moet je bijv. ook MoHaa op de pc spelen en niet op een console. Maar goed das ieder zijn eigen keus, gelukkig. Maar desalniettemin, ben ik nog geen steek verder.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik zit vast in: "The vault of the trophys". Je moet die beelden naar het midden zien te krijgen, maar zodra een 2e beeld in het midden is, gaat de 1e weer terug. Volgens mij moeten alle beelden in het midden staan (the brothers reunion see the door thrown open). Maar hoe? Of zit ik helemaal fout met wat ik doe.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...