Ga naar inhoud

Compatible maken


Aanbevolen berichten

nah er zit in xp een zgn compatabiliteits modus .... HEtgeen wat ik ervan heb gebruikt ( en weet ) is dat het bij mij nooit hielp ... ( bv het progje bomba.exe voor win 98se :wink: ) maar je kunt het beter zelf proberen ... klik rechts op het desbetreffende setup.exe bestand en dan eigenschappen ... 2e tabje (compatabiliteit, damned daar gaat me typrecordje wat een rot woord ) zul je (hopelijk) vinden wat je zoekt ...
Link naar reactie
Probeer anders eerst of het spel het op de gewone manier doet. Sommige oude spellen doen het wel gewoon onder XP (zoals het antieke maar nog steeds leuke stunts). Verwacht overigens niet veel van de graphics, je videokaart mag dan 1000 keer zo goed zijn, het spel maakt hier toch geen gebruik van.
Link naar reactie
[quote:4ff64e51cd="FoXiERotjEknoR"]HEtgeen wat ik ervan heb gebruikt ( en weet ) is dat het bij mij nooit hielp ... ( bv het progje bomba.exe voor win 98se :wink: )[/quote:4ff64e51cd] Even om te voorkomen dat de topic-starter denkt dat dat compatibiliteit-geval helemaal niet werkt: bij mij heb ik een keer een foutmelding bij een programma opgelost dmv die compa... (ik had em op windows 98 gezet en toen kwam er geen foutmelding)... Maarja, als het bij anderen niet werkt, zal het wel net aan het programma liggen... suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...