Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik waag me voor een keertje eens op dit forumdeel: ik ben geen spelletjesfreak (ik durf FlightSimulator geen spelletje te noemen), maar....: Heeft iemand 1 of meerdere webadressen als 't gaat om "snelle, simpele" spelletjes als b.v. MahYong e.d. (grafisch leuk, wat geluid), geschikt is voor Win98, ME, XP en bovendien ook nog als Freeware is te downloaden. Ik heb nog wat oud DOS spul, maar daar heb je tegenwoordig niet veel meer aan. In de meeste gevallen zal 't dus gaan om ca. 1 of iets meer Mb's..... Bij voorbaat dank voor evt. reacties! Groet, Ton
Link naar reactie
[quote:07cb9c4b1e="lion"] Zouden er nou echt nergens gedigitaliseerde, simpele bordspelletjes als freeware zijn......? [/quote:07cb9c4b1e]Bij de C'T van Juni 2003 (niet de Computer Totaal, maar "magazine voor computer techniek), zat een Cdrom met een game genaamd "zillions of games", ook te downloaden ([url]www.zillions.de[/url]). Ik heb het niet uitgeprobeerd, en weet er ook niet het fijne van. Maar het ken alle bordspelen van de wereld, en door scripts te schrijven kan je het zelfs spellen aanleren die nog niet zijn uitgevonden. Helaas geen freeware... kost wel ffies 34,95 + 6,50 (verzendkosten) voor de CD, of 24,98 voor de sleutel voor de download versie (zelfde als cd versie). Misschien leuk? Jochem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...