Ga naar inhoud

colin mcrae rally 3 probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb dit spel dus gekocht en hij doet het niet. Bij de installatie geeft hij allerlei foutmeldingen. Ik heb hem ook op een andere pc geprobeerd, maar daar doet ie het ook niet. Dus het ligt niet aan mijn comp. Hij gaf bijv. de volgende foutmelding: Error Number: 0x80040707 Description.DLL function call crashed: ISRT._WaitOnDialog Setup will now terminate. Wie kan mij helpen systeem gegevens: AMD 2000+, 256 MB, 40 GB, GF 4 Ti 4200 128 MB!! Bvd Jaapf
Link naar reactie
Kijk een op dit forum: http://community.codemasters.com/forum/forumdisplay.php?s=7d6bc506992330bcde0355aa26af6455&forumid=9 misschien dat je hier wat aan hebt. Aan de andere kant zou ik zeggen, ruil het spel voor een ander, ik heb hem ook, maar tis zijn geld niet waard, tenzij je CMR2 niet gewend bent.
Link naar reactie
[quote:1b1942c6d6="Jaap99"]Ik heb dit spel dus gekocht en hij doet het niet. Bij de installatie geeft hij allerlei foutmeldingen. Ik heb hem ook op een andere pc geprobeerd, maar daar doet ie het ook niet. Dus het ligt niet aan mijn comp. Hij gaf bijv. de volgende foutmelding: Error Number: 0x80040707 Description.DLL function call crashed: ISRT._WaitOnDialog Setup will now terminate. Wie kan mij helpen systeem gegevens: AMD 2000+, 256 MB, 40 GB, GF 4 Ti 4200 128 MB!! Bvd Jaapf[/quote:1b1942c6d6] Ik heb hetzelfde probleem gehad met het installeeren. Hij komt steeds een stukje verder met de installatie. Bij mij deed hij er 5 a 6 keer over om het te installeeren :evil: En toen deed ie het eindelijk. Dus gewoon blijven proberen!
Link naar reactie
ai ik heb ook problemen met de installatie van colin mcrae rally 3. bij mij komt er te staan: (op ongeveer 25% van de installatie) Component: Data File group: File: Error: Onherstelbare fout hij is dan bezig met het installeren van: C:..\Colin Mcrae Rally3\Data\Sounds\Streams\sscheer.wav en dit elke keer opnieuw als ik het probeer. weet iemand wat er aan de hand is???? Dank: AdW[/img]
Link naar reactie
[quote:1169254f1c="adwtje"]ai ik heb ook problemen met de installatie van colin mcrae rally 3. bij mij komt er te staan: (op ongeveer 25% van de installatie) Component: Data File group: File: Error: Onherstelbare fout hij is dan bezig met het installeren van: C:..\Colin Mcrae Rally3\Data\Sounds\Streams\sscheer.wav en dit elke keer opnieuw als ik het probeer. weet iemand wat er aan de hand is???? Dank: AdW[/img][/quote:1169254f1c] Dat probleem ben ik nog niet tegen gekomen. Als hij orgineel is en je kunt hem nog ruilen, zal ik hem gaan ruilen. Of zoals KoRn als zei, je anti-virus spullen uitzetten en alle programma's op de achtergrond. Of gewoon blijven proberen te installeeren. En anders, tja, dan weet ik het ook niet meer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...