Ga naar inhoud

Colin McRae Rally 3 Topic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Hier kun je je positieve en negatieve dingen over Colin McRae Rally 3 plaatsen. Je mooiste screenhots zou ik ook graag willen zien! Mijn postitieve dingen: - Grafisch is top - Prachtige banen - Veel auto's - Mijn pc met 750mhz kan het nog trekken Mijn negatieve dingen: - Ik mis de Peugot 206 - De toeschouwers zijn zo plat - Je auto wordt niet smerig En hier zijn voor mensen die te lui zijn om alles te halen, zijn hier ook de cheats. 1) Ga naar opties en kies dan secrets. 2) Scroll dan naar benenden en kies: type entry. 3) Voer onderstaande codes in. 4) Scroll naar boven om de cheats aan of uit te zetten. Baja Buggy: AQVIGJ Jet Fighter: WWAWHO Hovercraft: XWUOQO Battle Tank: UZVNNN Ford Super Focus: FHIYFO Radio Control Cars: PHOUZH All Cars: LOWXAS All Tracks: MHXSSR All Parts: ZIIQMU All Difficulties: WFDRAX
Link naar reactie
Na lang wachten (veel te lang), lag CMR3 dan eindelijk in de winkel. En wat gebeurd er vaak als je lang naar iets uitkijkt?? Het valt uiteindelijk tegen. CMR3 is grafisch mooi, maar vind het spel opzich tegenvallen. Ik baal ervan dat je een halve wagen hebt als je een nieuwe game opstart. Moet Colin ook eerst de rally van Engeland winnen om nieuwe banden te krijgen of betere remmen?? Ook kwa rijstijl vind ik CMR2 beter. Bij CMR3 is het net als je naar links stuurt, dat de achterkant van de auto naar rechts gaat, ipv de voorkant naar links. En dat je alleen in de focus kunt rijden vind ik ook jammer. En na 3 seizoenen gereden te hebben was het ineens game over, pffff. Ik was in het 3e seizoen geeindigd als 4e, of dat de reden was dat het game over was, weet ik niet, maar vond het wel erg vlot. Jammer..
Link naar reactie
+ graphics van auto + hele uitgebreide woordenschat van de co-driver -slechte geluid van automotor, gewoon net een koffiemolen. -slechte graphics van bomen en toeschouwers -nog steeds heb je het gevoel dat je opgesloten zit, meer dan 20 meter van de weg af zit er niet in -Maar het grootste minpunt is toch wel dat het pure Arcade is, De auto's glijden maar wat over de baan, je bent alleen maar aan het driften, het is net of je een hovercraft bestuurd, en voor de rest na de meest harde botsingen rijd je weer vrolijk verder, ok al mist er een band van je auto, je merkt het nauwelijks. Oh en verder wou ik liever in de subaru imprezia rijden en ik mis ook de peugeot 206 WRC (das toch de auto die het meest bereikt laatste tijd)
Link naar reactie
Ik heb een Asus AGP-V6600 Geforce 256 32 MB. En op de screenshot zie ik dat je auto smerig kan worden. Maar dat wordt hij bij mij niet? Weet iemand wat het probleem is. En ook het rijden valt me tegen. Je hoort de banden niet eens piepen als je aan het driften bent. Het lijkt net of de achterbanden ook meesturen. @noname. Haha het geluid als van een koffiemolen, die is goed haha :D
Link naar reactie
[quote:9195a390b1="GamesFreak"]Ik heb een Asus AGP-V6600 Geforce 256 32 MB. En op de screenshot zie ik dat je auto smerig kan worden. Maar dat wordt hij bij mij niet? Weet iemand wat het probleem is. [/quote:9195a390b1] Best wel raar ja. Bij mij zie je de auto wel smerig worden. Vooral als je flink door het bos zit te raggen ofzo.
Link naar reactie
Het spel cmr3, tja het volgende kan ik er over zeggen: +Grafisch is het goed +hele mooie effecten zoals als het sneewt dat je soms maar een meter of 50 voor je uit kan kijken -ik mis wel een paar auto's Ik vind het spel erg vet, vooral die effecten en die mooie reflecties op de auto's zijn erg mooi.
Link naar reactie
[quote:6c1aaef1c6="KoRn"]kijk eens naar de grafische instellingen in het spel. Ga naar options en dan naar graphics. De kans dat de instellingen daar laag staan ivm jou videokaart, zet ze eens wat hoger, misschien dat je dan je auto wassen kunt... :wink:[/quote:6c1aaef1c6] Het grafisch staat op zijn hoogst dus dat zal het wel niet zijn. Maar ik let er toch niet zo op want ik kijk toch altijd vanuit de cockpit. Maar het is wel leuk als je auto vies wordt. Andere negatieve en positieve en oplossingen zijn van harte welkom!
Link naar reactie
Ik neem aan WiGets dat dit je 1e deel uit de CMR reeks is? Als je CMR2 gewend bent, is CMR3 echt een zware domper. Het lijkt wel of Codemasters deze game in de lunchpauze in elkaar gedraaid hebben. Ik heb hun gemaild wat ik van het spel vond, als antwoord kreeg ik: "thank you for your comments".
Link naar reactie
CMR2 speelt veel beter, je hebt de keuze welke auto je neemt, je hoeft niet eerst een rally te rijden om betere schokbrekers of remmen of motor te krijgen. De besturing is realistischer de force feedback van het stuurtje voelt veel beter, en ga zo maar door. CMR2 was een heel mooi vervolg op deel 1, dat ze dat niet zouden halen met deel 3 is logisch, maar wat ze er nu van gebakken hebben......... Tis geen €49,99 waard.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...