Ga naar inhoud

Problemen met zoo tycoon


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik heb zojuist zoo tycoon geinstalleerd, en de installatie verliep goed in één keer. Maar als ik opstart krijg ik een één of andere melding: Indeo Video Playback Voor het programma dat u probeert uit te voeren is een actuele codec nodig van Indeo. Informeer bij de fabrikant naar een versie van het stuurprogramma die compatibel is met deze versie van Windows. Wat moet ik doen om dit probleem op te lossen? Alvast bedankt.
Link naar reactie
[quote="beursstarter"]indeo video wordt vaak door met de game meegeleverd. Ik neem aan dat dit wel geinstalleerd is want dat gebeurd meestal automatisch.[/quote] Niet altijd worden deze codecs meegeleverd, bovendien is het van Microsoft dus heb ik weinig vertrouwen dat ze deze hebben toegevoegd. Ik zou dus allicht even proberen de indeocodecs te installeren
Link naar reactie
[quote:7f1de6760d]Niet altijd worden deze codecs meegeleverd, bovendien is het van Microsoft dus heb ik weinig vertrouwen dat ze deze hebben toegevoegd. [/quote:7f1de6760d] Je mag over Microsoft denken zoals je wilt, maar de games zijn over het algemeen in orde. Ik heb vroeger Zoo Tycoon ook gehad maar weet niet precies meer hoe een en ander in elkaar steekt, maar wanneer deze codecs nodig zijn worden deze toch meegeleverd, net als directx. Overigens zag ik dat de codecs tegenwoordig niet meer gratis zijn. Tot voor kort werden deze voor niets aangeboden. Directx 8.1 is trouwens benodigd voor Zoo Tycoon en er is een patch beschikbaar.
Link naar reactie
[quote:b86ba03fbe="turbulence"]:roll: hey nerdo, als je het niet weet, plz post dan niet man.. wat heeft hij nou aan zo'n post man.. www.google.nl zoek je ff op indeo video downloaden. ik kreeg al 12500 hits... :wink:[/quote:b86ba03fbe] Ik heb gezocht en ik vond ook veel, maar ik heb er geen één kunnen vinden die het te downloaden had.
Link naar reactie
Ik heb Indeo Video Playback geinstalleerd en volgens mij zijn wel al een stapje verder. Maar nu als de 2 filmpjes gespeeld zijn gaat het spel laden, dat gaat snel en als ie ongeveer halverwege is, stopt het spel, geen meldingen ofzo hij kapt er gewoon mee en dan zit ik weer in windows :( Weer iets om op te lossen, any ideas?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...