Ga naar inhoud

Kan niet meer connecten met CS!


Aanbevolen berichten

Help! Om er maar weer een probleem neer te gooien. Ik heb nu Win2k + SP3 en ik kan nu niet meer op servers connecten met Counter-Strike. Ik heb alles al eens opnieuw geinstalleerd maar niks helpt. Ik heb geen firewall wel een router (WLAN). Gisteren kon ik nog gewoon spelen en heb niks vreemds meer gedaan. CS had al kuren dat ie vaak niet op een server wilde connecten maar dat was dan weer over na een reboot ofzo. Deze keer niet. Ook gebruik ik HLSW om servers te bekijken (op maps en aantal speler en ping enzo). Maar bij elke server geeft HLSW aan dat ze down zijn terwijl dat niet zo is. Dat doet hij al lang, ook toen CS nog 'werkte'. Wie wil me helpen ik snap het niet meer. :-? edit: Toennet lukte het ff om 1 keer te connecten, toen ik het 5 mins later probeerde niet meer. Heel vaag dit allemaal.
Link naar reactie
Het kan zijn dat je CD-key door iemand anders word gebruikt. (d.m.v een key-generator) Dit is natuurlijk erg lastig voor degene die het legaal hebben gekocht. (Had het zelfde probleem :evil: ) Ik weet niet hoe je dit kan oplossen (als het hieraan ligt), maar als het eraan ligt dan is een nieuwe kopie van half-life wel de oplossing.
Link naar reactie
Het kan zijn dat de server in onderhoud is. Probeer het na 1 of 2 dagen weer. Ik speel geen CS. Een tijd geleden was er een soort gelijk probleem, iemand had een spel gekocht en hij kon maar niet connecten. Site was toevallig 2 dagen down. Als het probleem zich over 2 dagen nog steeds voordoet, geef dan wat meer tech info mee en evt foutcodes // jus-me : hij had de key al geactiveerd, dus dan zou die niet door iemand anders gebruikt kunnen worden.
Link naar reactie
M'n CD-Key is niet in gebruik want dan krijg ik daar een melding van. Nu krijg ik dit: [code:1:2b0fe5ea23](ik typ) connect ip-adres Connect <ipadres> Retrying <ipadres> Retrying <ipadres> Retrying <ipadres> Connection failed after 4 retries. [/code:1:2b0fe5ea23] Dus eigenlijk net alsof de server niet bestaat. De server is ook niet in onderhoud. Andere mensen kunnen er gewoon spelen en het is op elke server zo. :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...