Ga naar inhoud

Sims, kun je naar een ander huis?


Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn kinderen spelen sinds een anderhalve week de Sims (uit de bieb geleend, boekje was zoek). Volgens hen moet het mogelijk zijn naar een ander huis te lopen maar ze hebben geen idee hoe. Ik ken het spel zelf helemaal niet dus kan ze daar niet bij helpen. Weet iemand hoe dit zit? Kunnen je poppetjes überhaupt dat huis wel uit behalve om naar 'hun werk' te gaan? Het feit dat ze daarvoor opgehaald worden geeft me reden tot twijfel. Het is de eerste sims, niet een van de uitbreidingspakketten.
Link naar reactie
[quote:73913d1683]wat is een mod? en mijn versies zijn echt wel legaal! dik voor betaald in een normale winkel. maar ik hoorde dus wel dat er mogelijkheden zijn om online eea uit te wisselen, waarschijnlijk zit daar de kneep! [/quote:73913d1683] Een MOD is een kleine specifieke uitbreiding voor een spel. Meestal gemaakt door een enthousiaste speler van een spel. Ik geloof ook wel dat je de games legaal hebt maar ik kan mij niet voorstellen dat daar een virus of trojan horse in zit. Ik denk inderdaad dat dit in een van je uitgewisselede bestanden gezeten heeft :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...