Ga naar inhoud

Op welke locatie staat Civilization 3 Play the world?


Aanbevolen berichten

Ik heb al een eerdere topic gehad over een foute installatie, deze is nu weg en het installeeren gaat goed. Ik kan het spel echter niet spelen. Ik vermoed dat het aan de locatie van het spel licht. Als ik bijvoorbeeld de editor opstarte staat er dat hij art/... niet kan vinden en dat ik "must make sure" dat hij is installed waar civ3 is geinstalleerd. Dat kan dus niet want hij is geinstalleerd in Civilization3/CivPTW. In Civilization3 staat het werkende spel Civilization 3. In de submap zou dus Play the world moeten staan maar die start niet op. Wie helpt?
Link naar reactie
[quote:0c16c3fe70="GamesFreak"]is het spel wel legaal? want als een spel illigaal is heb je altijd problemen[/quote:0c16c3fe70] Kunnen we a.u.b. eens niet bij elk probleem met een spel gaan roepen of het wel legaal is. Zo'n probleem is het toch niet om ervan uit te gaan dat de TS het gewoon gekocht heeft? Bovendien zal iemand die het illegaal heeft toch zeggen dat het niet zo is om geholpen te worden. Bovendien is het onzin dat je altijd problemen hebt met illegale spellen, mijn ervaringen de afgelopen maanden zijn precies andersom :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...