Ga naar inhoud

final fantasy 11


Aanbevolen berichten

[quote:6baa460dc7="The game"]wie o wie weet wanneer final fantasy 11 op de pc uitkomt in europa?????[/quote:6baa460dc7] Ik zou gokken op een van de volgende : (1) nooit (of dacht je dat het zich loont om voor de paar mensen die het spel willen dat ding hierheen te halen ? Zeker als de releasedatum zo lang wordt uitgesteld als dat met andere spellen het geval is ... ) (2) een jaar nadat het gereleased is in de VS (het duurde een eeuwigheid voordat het vorige deel hier was ... ik meen +/- een jaar en dat terwijl er behalve de NTSC/PAL-conversie niks bijzonders hoefde te gebeuren ... ) (3) op het moment dat men in de VS opvolger FF12 krijgt mogen wij eindelijk FF11 zien (nu SOCOM eindelijk is te koop is mogen we nog tot in september wachten op de on-line-hardware. Ondertussen is SOCOM 2 al in de VS gereleased ... ) Ook de reclame van SOCOM lijkt er op te wijzen dat dat het eerste on-line spel voor de PS2 in Europa zal worden. Of tegen die tijd nog interesse is voor een of ander minimalistisch MMORPG gebaseerd op het FF-universum ? Met de release van World of Warcraft & Star Wars:Galaxies (weliswaar voor de pc ... maar toch) in het vooruitzicht waag ik dat te betwijfelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...