Ga naar inhoud

Age of mythology {kloppen de minimale eisen niet of???}


Aanbevolen berichten

Wat ik vreemd vind is dat bij een vriend van mij, die een p3 500 heeft met Geforce 2 MX, het na een tijd spelen erg schokkerig gaat... En wat ik vaag vind, die 400 mhz is een P2 toch? Deze processor is/was beduidend zwakker dan de P3, had dan ook geen SSE instructies of iets dergelijks... Dus...
Link naar reactie
nee hu'uruun het is ook een pentium 3 volgens mij. dan ff mijn verhaal: die minimum systeem eisen is gewoon een tip op wat voor systeem hij ongeveer wel zo moeten werken, daarom zetten ze er ook vaak geadviseerde systeem bij, dat is meestal een systeem waarbij je het echt zonder problemen mee zou kunnen spelen. de videokaart speelt trouwens ook een hele grote rol zoals al gezegt is ik heb het spel ook gespeeld op mijn oude amd k6-2 350 mhz met een geforce 2 mx 32 mb en dit liep uistekend, natuurlijk ook op 800x600. conclusie:de minimum systeem eisen hoeft niet de echte minimum eisen te zijn, maar is toch meestal wel ongeveer het minimum waarmee je het kunt spelen
Link naar reactie
de fabrikanten testen het spel op verschillende system en kiezen een systeem uit waarop hij redelijk draait dit worden dan de minimale eisen maar dit klopt niet altijd. Ik heb dit ook gehad met Return to castle wolfenstein die doet het op een P2 366 met 256 MB en een Geforce 2 ook prima.
Link naar reactie
Volgnes mij is het gewoon toeval, ik heb vaker gehorod van mensen dat ze een spel op de minimale systeemeisen niet konden spelen, dan wel. misschien is dit juist toeval, maar toch... Meestal is het namelijk zo dat de minimale systeem eisen aangeven met wat voor computer je het spel Net kan spelen op de laagste resolutie en de laagste detail instellingen ed.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
minimale syteem eisen kloppen nooit, nu heb ik er minder last van maar toen ik nog een 400mhz pc had draaide niks (zal wel door dat k*t celeron processortje komen) maar ja, bij mij klopte het nooit, ken niemand waarvan het ooit wel klopte, tip van mij koop games van 2.50 euro leuk en goedkoop :lol: (earth 2150, uefa challenge, star trek huppeldepup)
Link naar reactie
Nu deze topic toch weer een schop heb gehad, waarom dan niet meteen weer even verder. [quote:67f16c498d="skywalker"]de fabrikanten testen het spel op verschillende system en kiezen een systeem uit waarop hij redelijk draait dit worden dan de minimale eisen maar dit klopt niet altijd.[/quote:67f16c498d]Even een verbetering. De fabrikanten kiezen niet een systeem waarop het redelijk draait, maar kiezen een systeem waarop het gewoon draait. En dan maakt het hun niet uit of het lagt en doet, zolang het maar draait. Meestal is hun minimum systeem (ongeveer) dat het spel met 10-20fps draait. Zorg, als je een spel koop, dat altijd 1 van de hardware dingetjes die directe invloed hebben op de preformance (Videokaart, cpu, ram) boven gemiddeld liggen. Vaak wordt het dan wel opgevangen, zoals nu bij Senior. Jochem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...