Ga naar inhoud

"Make something Unreal" : heel veel te winnen ...


Aanbevolen berichten

Epic organiseert een wedstrijd waarbij in totaal 1 miljoen dollar aan prijzen is te verdienen. Dit is de grootste wedstrijd die er op dit gebied ooit werd georganiseerd. Het is open voor iedereen die een mutator, level, total conversion of wat dan ook maakt voor Unreal Tournament 2003. Het wordt in 4 fasen verdeeld waarvan de eerste al op 15 juli eindigt. De allerlaatste (15 maart) uiteindelijke winnaar krijgt $ 50 000 ! Daarnaast is er ook nog een officieele licentie en wat computers te winnen ... Zie de link van gamespy voor details : http://www.gamespy.com/articles/june03/epic/index.shtml En nu maar hopen dat er nederlanders tussenzitten bij de winnaars ;) Maar zelfs in het slechtste geval zal er heel veel nieuw & goed spul gemaakt gaan worden :) Ik ga nu maar eens echt UnrealScipt leren ... je weet maar nooit wat er van terecht komt ;)
Link naar reactie
Jammer dat er geen categorie utilities is ... mijn Botmanager had dan best mee kunnen doen ;) // nook Wie zegt dat ik *alles* zou moeten leren ? Ik heb al een echte mutator gemaakt ... Bovendien heb ik tot uiterlijk 15 maart volgend jaar de tijd om iets ingestuurd te hebben. Ik heb alleen geen idee wat dat 'iets' zou moeten zijn en hoe ik dat uberhaupt getest krijg.
Link naar reactie
[quote:e8310dcd94="Salv"]Denk iets in de trend van Deck 16. Zou iig geen prijswinnaar worden :wink:[/quote:e8310dcd94] Lol, nee ;) Ik heb het ook gedaan, het is idd niet zo heel moeilijk....wat jij ook zegt, het is wel moeilijk een thema te kiezen..ik had op het laatst 2 kamers gemaakt, maar wist verder nix omdat ik geen thema had :P (ik ben wel van mening dat de Quake 3 editor makkelijker is)
Link naar reactie
De officieele site : http://www.unrealtournament2003.com/?contest Ik vond UnrealEd altijd een stuk makkelijker. En ik ben ooit eens begonnen met een level voor UnF, maar ik had meer problemen met de snelheid (te veel in beeld :() en het zoeken van de goede textures dan het thema. Het schijnt zelfs in USA Today te hebben gestaan. Nu doet me die naam meer denken aan de Telegraaf hier, maar 't is toch een prestatie. ;) // -- edit -- Verrek ... ik zie net op de officieele site de category 'tools' staan! Dat wordt nog flink testen & debuggen. En dan nog maar eens alles goed doorlezen :-)
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...