Ga naar inhoud

GTA Vice City loopt vast bij starten van game


Aanbevolen berichten

Ik heb GTA Vice City gekocht en heb hem super lopen op mijn computer. Alleen de computer van m'n broertje geeft problemen. Deze loopt vast direct na het video'tje van Rocketstar. Daarna is alleen nog een reset mogelijk. De computer: A-open AK77-333 moederbord (KT333) AMD Duron 800 256MB DDR266 GeForce 2MX 400 videokaart Windows 98, DirectX9, Detonator drivers (nieuwste versie tot nu toe). Heb ook al oudere detonator drivers gehad, maar deze gaven hetzelfde resultaat. Ik weet dat de computer niet alles is, maar GTA 3 draaide nog redelijk snel. Bij andere games geen problemen.
Link naar reactie
GTA Vice city werkt niet met oude drivers. Deinstaleer alles wat maar met nVidia te maken heeft. Instaleer daarna opnieuw de 44.03 drivers van www.nvidia.com en DirectX 9.0[b:917f3ae60e]a[/b:917f3ae60e] zie voor beiden de FAQ in het videokaarten forum. GTA VC werkt met een GeForce 2 MX + 44.03 + DirectX 9.0a + WinXP SP1 dit heb ik getest. Instaleer ook de nieuwste Via 4in1 drivers: www.viaarena.com
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...