Ga naar inhoud

Flightsimulator 2002


Aanbevolen berichten

Ik heb flightsimulator 2002(!) geprobeerd te installeren, wat al tot een foutmelding leidde: Install kon een .cab file niet uitpakken, vermoedelijk omdat het (virtueel)geheugen vol zat. Deze bleek op een vaste omvang (de recommended) te zijn ingesteld. Daarna op automatisch gezet, toen lukte de installatie. Wil ik hem starten, krijg ik de foutmelding dat het programma te groot is voor het geheugen. Dit zijn de System Requirements van FS 2004, dus daar moet 2002 ook op draaien: Windows PC / 2000/XP – 128 MB Ram / 98/Me – 64 MB Ram Processor:450 MHz minimum Available hard drive space:1.8 GB DirectX 9 or later (included with Microsoft Flight Simulator: A Century of Flight) Video card: 8 MB/3D with DirectX 7.0 or later drivers Other: mouse, joystick/yoke, sound card, speakers/headphones Online/multiplayer: 56.6 kbps modem or LAN Ik draai op XP, 256 / 64DDRvideo / minstens 5 GB vrij, DirectX 9 Why oh why draait ie niet? Moet toch voldoende geheugen zijn?
Link naar reactie
[quote:78a59ebe04="Bosje"]Probeer hem op te starten met het origineel en niet met je veiligheidskopie. Dan weet je ook of je een goed dup hebt gemaakt. Je foutboodschappen lijken op een SD2 beveiliging :wink:[/quote:78a59ebe04] Bij mij hoeft FS2002 helemaal geen cd te hebben bij het opstarten, dus dat zal het wel niet zijn.
Link naar reactie
Bij het starten door op het icoon the klikken opent een venster dat binnen een halve seconde verdwijnt. Door een dos-promptje te openen onder windows en dan 'handmatig' te starten blijf de foutmelding in beeld staan, en die zegt dat het programma te groot is voor het geheugen. (in't engels dan)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...