Ga naar inhoud

iso bestand op cd branden


Aanbevolen berichten

Ligt eraan welke brandsoftware je gebruikt, maar bijna ieder programma biedt de mogelijkheid om te kiezen voor "Burn image" of iets dergelijks. Vervolgens selecteer je het betreffende iso-bestand en branden maar. Zoek desnoods even in de Help van het brand-programma op "burn image" of "image branden".
Link naar reactie
Ik had zelf ook al zo'n vermoeden dat het niet pluis was, maar de vorige keer dat ik er een opmerking over maakte, ontketende ik een hele discussie. :) Ik negeer maar even het feit dat het in Games is gepost (en dat het gedownload is ;)), want de vraag was hoe je een iso bestand op CD brandt.
Link naar reactie
[quote:675d7adc0c="HoOdLuM™"]Riekt ernaar... maar hoeft niet per sè zo te zijn, toch ? Voorbeeld : Vriend heeft 'share-ware' bestand als ISO weggeschreven, omdat het anders teveel losse bestanden zouden zijn. Zet het weg op eigen webspace. Eynstein download het en tadaaa...[/quote:675d7adc0c] Niet alleen shareware. Denk bijv. eens aan Linux distributies die als Iso's ter download aangeboden worden. Een iso een gangbaar image formaat. Het zou wat verdachter worden als het bijv. een .NRG image zou zijn... Edit: Idd even over het hoofd gezien dat het in "Games" staat. Dat wordt natuurlijk wat verdachter.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...