Ga naar inhoud

Problemen met games van EA...


Aanbevolen berichten

:evil: Hoi, Ik heb sinds kort een nieuwe PC: Een P4-2,67GHz met 512Meg geheugen & een GeForce4-ti4600 grafische kaart... Met diverse games van Electronic Arts heb ik problemen, oa. met Fifa Soccer 2002 & F1 2002... Bij Fifa Soccer 2002 werkt het menu perfect maar zodra je de game wilt starten kom ik terug bij m'n desktop. Ik heb al vanalles geprobeerd: alles op de laagste instellingen / starten in windows '98 -modus / nieuwe drivers geïnstalleerd / alle achtergrond programma's gestopt / maar niets helpt... Hebben hiermee soms meer mensen problemen, en heeft iemand dit kunnen oplossen? Grts, - Alain -
Link naar reactie
hmmz EA schijnt bekend te staan om de matige samenwerking met de grafische kaart. heb je van deze de software al eens opnieuw geinstalleerd en bij de instellingen alles gechecked? ik kon niet uit je bericht opmaken wat voor een merk kaart je hebt maar EA geeft met sommige nog wel eens grote problemen
Link naar reactie
quote van GamesFreak: Wat zegt ie zelf: nieuwe drivers geïnstalleerd en dan ga jij nog vragen: heb je de nieuwe drivers al geinstalleerd? Volgens mij stond dat er nog niet toen ik mijn bericht poste, hij heeft zijn bericht iig 1x bewerkt nadat ik gepost had, maar het zou kunnen dat ik het over het hoofd gezien heb.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...