Ga naar inhoud

Gta Vice city, wat denken we ervan???


Aanbevolen berichten

Militair vliegveld/basis zit ten noord westen van het gewone vliegveld. gewone vliegveld zit helemaal in het zuid westen. De Rhino(tank) en de Hunter (Apache heli) staan overigens pas op de militaire basis als je respectievelijk 90 en 100 " hidden packeges " hebt gevonden. Als je Lance/vance hebt bevrijd van de junkyard en daarna de laaste missie van D (diaz) hebt gedaan en vervolgens de eerste missie van V (jijzelf :) ) daarna kan je vanalles kopen. Heli staat op het dak van Hernando Condo. dat is die met die 3 garages in het noorden van het westerlijke eiland. je kan met de lift naar het dak. lift zit bij de "save game tape" . Ik zelf heb nu: Malibu bar ($ 120.000) Strip club " the pole " ($30.000) Ijsco fabriek ($40.000) Hernando Condo ($ 13.000) Appartement @ vice point ($3.000)(vlak bij de Mall in het noorden) Appartement @ whasington beach ($3.000) (tegen over de Laywer waar je de eerste missies van krijgt) Ik zag dat ik de volgende gebouwen allemaal nog kon kopen: " Kaufman cabs " Car showroom Film studio Drukkerij misschien zijn er nog wel meer. ik dacht dat er ook een pizza tent te koop was.. maar ik weet niet meer welke.
Link naar reactie
  • Reacties 202
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    203

Ik kom hier om julie vragen te beantwoorden. De heli missie:ga naar de heli maar pak nog niet de bommen!Leer eerst sturen en ga dan eerst de bewakers doden,op de derde verdeping zijn bewakers met guns,dus pas op.wanner je iedereen heb gedood,doe je de bommen.Klaar! No_name,als die foto's niet uitgerekt zijn,vind ik het op de PS2 mooier. Red dragon:je kunt geen pizzatent kopen,alleen als je health niet volledig vol is,een pizza'tje halen en het weer vol doen. Red Dragon: De malibu is geen striptent,maar een disco,de pole position(dat zaakje waar je de eerste echte missie doet,mercedes wegbrengen)is de stripzaak. De volgende info is voor Turbulence en Red Dragon.De film studio,de occasion zaak,het bootbedrijf,de taxi zaak en de cherry popper 'ijs zaak' zijn bedrijven die je kunt kopen wanneer je de eerste missie van het huis van de dode coke-baron(in de missie rub-out dood je em)voltooid(alle ruiten in de mall laten kletteren). En nog no_name,de hyman condoes zijn de appartementen die je koopt in Downtown(drie garages,1 voor 4 vehikels,2 voor 2).Wanneer je erop staat,kun je de Hyman mem. stadium zien als je naar het Westen kijkt
Link naar reactie
plaatjes zijn idd niet uit gerekt, maar dan heb ik ook alle dingen, AA, etc, uit, wil ik wel eens proberen, maar heb de moeite er nog niet voor genomen, omdat me FPS soms in de buurt komt van rond de 35 en met AA en alle andere smiksmak erbij doe kan ik wel eens beduidend lager met de fps uitkomen, maar mooiere screens krijg je dan wel :P . Maareh wil niet opscheppe maar ik vindt men plaatjes wel mooier dan die van een PS2, dat ziet er veel blokkeriger uit.
Link naar reactie
// RD : Ik heb zelf zo'n beetje al het vastgoed gekocht dat er bestaat. Alleen de bedrijven moet ik nog. Je mist in ieder geval nog : - de auto-garage (sunshine auto's) waar je een aantal unieke auto's kunt bijverdienen - de shipyard (met een IMHO verdomd irritante race-missie ) Aan sommige gebouwen is maar '1' missie (zoals die ijsco-boer), maar anderen zoals Kaufman's kennen een 5-tal. Ook in je eigen huis heb je nog een aantal missies te doen voordat het helemaal af is. Ben zelf nog steeds niet klaar met VC op de ps2.
Link naar reactie
//Jafo Ik heb vandaag eindelijk 55 piza weggebracht (level 10) voor 150 leven permanent en level 12 Vigilant gehaald. permanent dat als je een body armor hebt dat het 150 is ipv 100. Ik heb inmiddels de Drukkerij gekocht ($70.000) hier zitten ook leuke missies aan vast :) Ik heb wel een auto garage te koop zien staan in de buurt van het vliegveld. Ik neem aan dat dat (sunshine auto's) is. moet ik even geld voor bij elkaar sparen. Ik heb zelf zo'n beetje al het vastgoed gekocht dat er bestaat. Alleen de bedrijven moet ik nog. de shipyard heb ik nog niet gezien maar die zal wel in de haven zijn. Ik heb in me eigen huis ook een paar missies gedaan. maar ik ga eerst alle sub-missies doen. ik wil alles kopen. -- rest mij nog een vraag. in GTA3 kon je auto's sparen en naar 2 verschillende garage's brengen, en naar 1 kraan. is dat in GTA VC ook weer zo? ik heb nog niets gevonden wat daar op lijkt.
Link naar reactie
Je krijgt wel opdracht dat je bepaalde auto's moet brengen bij Sunshine Cars. Daarvoor krijg je dan een speciale bonus auto die niet normaal rondrijd (vette wagens iig). Maar niet zo'n garage waar je zeg maar de normale auto's steeds kan krijgen. Althans ik ben em nog niet tegengekomen in die weken dat ik em gespeeld heb, maar misschien keek ik er over heen. En die bootrace missie is idd godsgruwelijk irritant. Heb het zelf opgegeven, die mis ik nog en wat unieke stunts + de xx ambulance en xx brandweer missies (niet te doen als je steeds beschoten wordt in bepaalde wijken).
Link naar reactie
die vliegtuig-missies zijn idd irritant (ik zit zelf 'vast' bij die dodo-missie van de studio) // -- Auto's bij 'sunshine' (dat is idd die garage) : - Deluxo (een opgevoerde variant van een van de simpele auto's) - Hotring racer - een race-variant van de landcruiser (best een tof ding alhoewel de patriot die bij een van de sloperijen te vinden is ook wel tof is) De 'verzamel'-missies na het kopen van de garage is volgens mij ook de enige plaats waar je dat (eenmalig) kunt doen. Het helpt hierbij als je zelf je eigen garages misbruikt om enkele aparte auto's in te bewaren, want het irritante is dat net die auto die je mist nergens rondrijdt. :( Ik heb zelf gisteren de laatste 'assassination'-missie afgerond en toevallig ook eindelijk het 60ste pakje gevonden. :)
Link naar reactie
Die missie dat je die gasten uit Haiti (geen koreanen) moet uitshakelen met die vliegtuigjes heb ik in 1x gehaald. zo moeilijk vond ik die niet. de besturing is even wennen maar omdat er geen tijds limiet is kan je rustig alle boten en daarna de weg rijdende auto slopen. //speciale auto's De Patriot ken ik nog wel uit GTA3 libert city. die heb ik nog niet gevonden. ik zal hem eens gaan zoeken. Waar ik wel erg trost op ben is mijn Golf karretje. deze heb ik van de golfbaan gejat en in me garage staan. Deze kan namelijk niet op de kop vliegen en daardoor niet exploderen. lekker cruisen in me golf kar incl golf outfit ;) Ik weet ook een " FBI Whasington " te vinden maar wil eigenlijk die grote FBI wagens hebben die je bij 5 politie sterren achter je aan krijgt. //Jafo Er zijn toch 5 assasination levels? de laatste die ik heb gedaan is op het vliegveld met die sniper rifle. 4e is dat dacht ik. zorg maar dat je 100 pakjes hebt. erg handig al die extra's 150 leven en 150 armor is ook erg handig. (pizza missies en Vigilant missies) nu je 60 pakjes hebt heb je de mini gun.. super goed wapen is dat. daarmee zijn sommige missies een eitje geworden bij mij.
Link naar reactie
Er zijn twee sloop-terreinen. Eentje is diegene waar je je dat irritante figuur moet redden en een ander ligt ietwat meer naar het noorden. Er zijn er idd 5 verschillende waarbij die 4e de irritantste is omdat je dan die mannen in het zwart achter je aan krijgt. Een paar missies later (geen idee of er een logica in zit) kreeg ik een telefoontje voor de 5e missie. De enige politie-wagen die ik nu heb is zo'n Cheetah van de 'Miami Vice' boys. Die FBI-wagens heb ik nergens gezien (behalve tijdens een enkele achtervolging).
Link naar reactie
//FBI wagen Als je met je rug naar de Hyman Condo staat (appartement met Heli op het dak) Dan ga je naar rechts de weg op. meteen links en rijd net zo lang door tot je voorbij de Pizza boer tot de bocht. in de bocht zit een platen winkel (Die je kent van de Love Fist missies). als je ipv met de bocht meegaat ga je de steeg in die rechtdoor loopt. volg de steeg naar links en dan zie je rechts in een inham een " FBI Whasington". deze kan je gewoon meenemen. iets verder nog is ook nog een Rampage te vinden waarmee je 35 gangster's drive-by style moet dood maken (erg lastig) Die miami vice cheetah's zijn overigens ook leuk. Die 4e Assasin mision is inderdaad lastig. die gasten met die zwarte wagens zijn zwaar bewapend en maken het je samen met de politie behoorlijk lastig.
Link naar reactie
Het lastigste aan die missie is dat je de auto's van die lui niet kunt jatten, dus moet je van te voren zorgen voor een goeie snelle & stevige auto. :( Vooral het feit dat je tegenstanders wel aan de weg vastgeplakt lijken te zitten maar dat je zelf bij de minste tik in de ronde vliegt is bij dit soort missies lastig. Daardoor zit ik nu bij de cop-land missie vast :( btw : de Python is het handigste wapen. Het bereik is wel niet zo denderend, maar als je ze raakt zijn alleen een enkeling nog levend. :)
Link naar reactie
Bij die 4 assin missie heb ik een heel groot stuk te voet gedaan. ik rende groot gedeekte over een gebied waar geen auto's konden komen, ik vond daar een cheetah en ben toen snel naar de eind bestemming gereden. hierdoor was de missie in 1x gehaald. beetje geluk dus :) Cop-land missie heb ik nog niet gedaan. ken ik ook niet. wat voor wapen is de Phyton? ik vind zelf de Mini-gun super. je kan er niet mee sprinten (logisch) maar de fire power is enorm. ik haalde een hunter (Apache helie) er met de laatste missie van de colonel (op dat grote jacht) zo mee uit de lucht.
Link naar reactie
:oops: dat is dat zware hand pistool, die gerbuik ik zelden. maar hij is wel krachtig, ik vind die zware shotgun ook fijn., dus niet de normale maar die op grote afstand meerdere mensen kan omleggen. Ik heb de copland missie nu ook gehad. die is best lastig ja. ik heb hem echter wel gehaald. ik kom echter niet verder met de Malibu missies, "the Driver" missie ben ik nu, dan moet je racen met zo'n slome sentinal. dat is bijna niet te doen.
Link naar reactie
LOL daar was ik ook mee bezig. En net als bij alle andere races die je kunt/moet doen : als je eenmaal achter ligt heb je in dit spel verloren :( Hoe is copland je gelukt ? M'n taktiek was tot nu toe gewoon de auto voor de ingang te parkeren waar die koffieshop ligt. Helaas staat bij het wegrijden altijd een agent die je moet afschieten ook al ben ik zo 'slim' om hem van te voren op te ruimen. Daarna pak ik de ster die daar ligt, maar zelfs met dat ene wanted level minder zit er nog veel te veel politie achter me aan om het te redden :( Een fatsoenlijke auto in de buurt parkeren zou in theorie wel handig zijn, ware het niet dat die dingen altijd verdwijnen als je te ver weg bent. :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...