Ga naar inhoud

Battlefield 1942 register


Aanbevolen berichten

Hallo daar, Ik heb mijn legale Battlefield 1942 geinstalleerd op 2 verschilldende computers, bijde computers zijn gecrashd en zijn geformateerd, toch stond op 1 battlefield er nog op maar zonder register files, mijn cd is kapot gegaan :evil: dus heb ik een crack gedownload, nu moet ik een patch hebben maar die patch setup kan mijn game niet vinden, (in het register staat ie niet) weet iemand een site waar ik register files van battlefield kan downloaden waardoor ik hem toch kan updaten en online kan spelen heel erg bedankt alvast
Link naar reactie
Sja EA mailen met je probleem, kan me namelijk voor de geest halen dat er bij EA games altijd zo'n formulier/boekje in zat met daarop de tekst dat je voor x bedrag een nieuwe cd toegestuurd kreeg. En volgens mij staat je CD key gewoon op het boekje/doosje en heeft dat weinig met een kapotte CD te maken, daarbij vallen cracks e.d. bij mij onder het kopje not done, vandaar een slotje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...