Ga naar inhoud

Freelacer, hoe werken die missiles


Aanbevolen berichten

Misslile speed voor non homing is 90, homing 99, met anderen woorden als me het een tegenstander achterna schiet doen ze meestal bizar weinig! Homing vliegen meestal een beetje verder en kunnen HALVE bochten maken. Gebruik ze dus als de tegenstander je tegemoed vliegt, als je dit oefend heb je de zwakke en dure homing niet nodig! Gebruik raketten alleen als je een zuiver schot hebt, dus niet met asteroiden of scrap tussen je in. PS ik zou geen raketten gebruiken lager dan level 6, die zijn gewoon te zwak, en elk schot kost geld! Pas op raketten kun je afschieten, dus als je frontaal onder zwaar vuur ligt kunnen de raketten in je gezicht ontploffen,... zelden maar mogelijk, alle damage is echter voor jou! Gebruik niet de shield busters, de eerste kans is als een groep jou aanvalt, daarna moet je w88 tot de AI zijn ronde heeft gelopen en je weer frontaal aanvalt. Gebruik liever een shieldbuster energy weapon, en hull killer misslies.
Link naar reactie
Ik ben zelf geloof ik level 7, en idd, die dingen kosten 156 per raket. Heb een mooie defender met ruimte voor 5 guns en 1 turret. (2x Drail (class3) 2x Justice MK 3 (class3) 1x Levitian Class??? met 156 damage. Heb ook deluxe motor Waar kan ik class 4 Guns en turrets kopen???. Kan ze nergens vinden. Maar heb nu 1 justice omgeruild met een homing missile. Verkopen dan maar???
Link naar reactie
Wat zijn die missies lastig, ben ik lekker geld aan verdienen, is ineens de hele liberty yegen me door dat artifact. Heb mijn missiles nu ff bewaard in de cargo bay en ga het proberen met mijn nieuwe class 4 schild (8000!) en mijn 2 nieuwe guns van class 4. Hoger past er niet op mijn schip, kan nu wel freighter kopen maar dat ding kost 62000 :-? .
Link naar reactie
[quote:ced350d132="sdk"]Heeft er iemand al een cruiser of battleship?[/quote:ced350d132] Cruiser of battleship kun je niet eens krijgen. Beste wat je kan hebben is een 'very heavy fighter' en daar zijn er maar 3 van, namelijk: - Titan (Corsair) - Eagle (Civilian) - Sabre (Outcast) Prijzen zitten van alle 3 geloof ik tussen de 500k en 600k.
Link naar reactie
[quote:20bf11337e="InZane"][quote:20bf11337e="sdk"]Heeft er iemand al een cruiser of battleship?[/quote:20bf11337e] Cruiser of battleship kun je niet eens krijgen. Beste wat je kan hebben is een 'very heavy fighter' en daar zijn er maar 3 van, namelijk: - Titan (Corsair) - Eagle (Civilian) - Sabre (Outcast) Prijzen zitten van alle 3 geloof ik tussen de 500k en 600k.[/quote:20bf11337e] En de hammerhead van de bounty hunters dan,... staat ook geclassificeerd als VHF
Link naar reactie
1. Uh beetje vage vraag. 2. Ik zou in het begin niet gelijk liberty police e.d. aavallen als je level 1 bent. Dat red je waarschijnlijk niet. In New York zit een basis van de liberty rogues (zoek maar onderin de map ;) ). Daar zou je eerst wat missies tegen bounty hunters kunnen doen om geld te verdienen voor betere spullen.. ook goed voor je reputation. Liberty Rogues zijn allies met de Outcasts trouwens, een hele grote criminele organisatie :) Daarna kun je verderop gaan naar andere systemen. Bijna overal is wel een criminal base te vinden, je moet soms alleen ff zoeken. TIP: Volg de patrol routes in je navmap om bases en bijv. jump holes te vinden.
Link naar reactie
[quote:6828c9b233="InZane"]Ja klopt, dat is ook een VHF, maar die kan geen class 10 wapens aan. De 3 die ik eerder noemde hebben plaats voor 4 class 10 wapens.[/quote:6828c9b233] Uhm,... de VHF hammerhead heeft volgens mij wel degelijk level 10 weapons,... omdat ze die ook droppen als ik ze afknal!
Link naar reactie
[quote:0c944efcef="Juggernaut"][quote:0c944efcef="InZane"]Ja klopt, dat is ook een VHF, maar die kan geen class 10 wapens aan. De 3 die ik eerder noemde hebben plaats voor 4 class 10 wapens.[/quote:0c944efcef] Uhm,... de VHF hammerhead heeft volgens mij wel degelijk level 10 weapons,... omdat ze die ook droppen als ik ze afknal![/quote:0c944efcef] Ik heb zelf een hammerhead gehad en het hoogste wat daarop kan is class 9. Gisteren even goeie zaken gedaan in unknown en m'n sabre is nu voorzien van 4 nomad energy cannons en ik ben ondertussen level 38 :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...