Ga naar inhoud

GTA VC is uit! (illegaal)


Aanbevolen berichten

VC staat op internet door FLT. Ze zijn aan het spel gekomen van iemand die het spel een dag geleden in de winkel zag staan. in de NFO is te lezen dat ze het spel van diegene hebben. Wat zal die winkel zich klote voelen, omdat ze het spel te vroeg in de schappen hebben gezet. Rockstar zal wel een fikse boete vragen. Nu even over het spel; het schijnt heel soepel te lopen allemaal, goede besturing (schijnt zo), 2 cd wat veel minder is dan ik verwachte. Dus laat maar komen GTA VC Hier een inteview met de eerste koper [url]http://gtavc.gamehorizons.net/exclusive.html[/url] Hij zegt ook nog dat ie het spel eerst neer legt!!! Disclaimer ------------------------------------------- AUB topic niet opslot. Dit topic heeft niet als doel warez te promoten. Immers, wij verafschuwen dat toch allemaal?
Link naar reactie
Mijn zoon is helemaal weg van GTA. Toen hij hoorde dat VC te vroeg te krijgen was moest ik 't internet weer eens afstruinen. Ik heb 'm zojuist geinstalleerd, hij komt op twee CD's en ik moet zeggen, ik vind het gewoon meer van hetzelfde. Andere omgeving, ander muziek maar verder lijkt het meer op een MOD of add-on dan op een volledig nieuw spel. Als jullie vragen hebben dan hoor ik het wel. O ja, in tegenstelling tot wat er her en der mischien gezegd wordt, het is niet perse nodig om XP SP-1 geinstalleerd te hebben. Mijn zoon heeeft een AMD 2000+ met XP prof. (wel regelmatig geupdate) en een Radeon 9500Pro. Ik heb het spel met maximale settings uitgeprobeerd en het werkt gewoon. Groeten en tot ziens.
Link naar reactie
8) Hebben jullie weleens van een playstation 2 gehoord!!!! Raar maar waar...daar loopt hij als een speer hoor :D Geen goede videokaart nodig of snelle computer, onhandige besturing etc etc........ Dus......vice city 'no way op de PC' :-? Niet alle spellen zijn leuk voor de PC....... :roll: Ook niet illegaal.
Link naar reactie
Eeuhm, en ja waar slaat dit op als ik vrage mag? Ga je vriendjes en vriendinnetjes maar een playstation 2 aansmeren, en ga niet zo'n topic vervuilen met: "koop een playstation daar is VC allang op." [quote:be89976f4e]Dus......vice city 'no way op de PC' [/quote:be89976f4e] D8 ut dus wel, en om je droom te verstoren, hij komt er deze maand nog.
Link naar reactie
waar gaat dit nou heen jongens? Maar "wat kun je op een playstation wat je niet op de pc kan?" Of anders om "Wat kun je op de PC doen wat niet op een Playstation kan?" Nou dat is heel veel dus zo geweldig zijn die Playstations niet. Je zegt niet "Ik ga ff videobewerken op mn PS2". en dat is [b:90da64c590]1[/b:90da64c590] voorbeeld. Heb jij ooit een mod/add-on kunnen installeren voor een spel op de playstation? [b:90da64c590][u:90da64c590]Nee[/b:90da64c590][/u:90da64c590], want je moest gelijk een niet spel kopen.
Link naar reactie
Ik heb niet gezegd dat een playstation in zijn geheel beter is dan een PC...alleen dat je op een computer vele spellen gewoon niet zo makkelijk en vlot speelt als op een spelconsole....en in dit geval bracht ik het verschil tussen PS2 en PC naar voren. Dat men daar een heel verhaal aan gaan plakken dat ik gelijk een een strijd tussen een PC en playstation begin....tsjaa. Voor de duidelijkheid: ik reageerde qua speelbaarheid.......!!!!!! En dan vooral die 'volwassen' reacties die ik kreeg...MHWHAA Oke onvolwassen reactie terug... :evil: Reactie op ronald; ja ook nieuwe leden houden niet hun mond.....moet dat dan?????
Link naar reactie
:D Ja dat weet ik wel wat jij zegt, maar bij een PS2 stop je dat spel erin en je gaat spelen, geen gezeik met installatieproblemen, snelle computer etc etc.....snap je wat ik bedoel. Daarmee kraakt ik niet de PC af, maar gewoon dat het op de PS2 allemaal wat makkelijker gaat. :wink: Voor de rest ben ik een spelfanaat..ook op de PC!
Link naar reactie
Yep, offieciele release over 3 daagjes... niet dat ieder hem legaal haalt.... Wat btw bij de playstation wel gedaan moet worden, of je moet dat kreng weer ombouwen natuurlijk..... Maar ja boeie, zolang die gta3VC beteris dan zijn voorganger ben ik HEEEEL blij!!!!!! P.S. motorbike RULEZZZ
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...