Ga naar inhoud

The sum of all fears: stelt ie wat voor?


Aanbevolen berichten

nee, niet online gespeeld... maar online zal wel goed zijn hoor, speelde altijd Ghost recon online, en dat was met dezelfde game engine, en dat speelde ook altijd wel goed. idd, single player was niet echt super te noemen, alleen op hard was het nog te doen. wat ook altijd wel leuk was, is ''lone wolf''. jij alleen tegen een leger van enemys....
Link naar reactie
[quote:b09f01e091="computerbacterie"]O, je bedoelt dat er geen zak aan is. Ik dacht dat je wat anders bedoelde. Tsjah, voor die prijs vind ik dat er best leuke games in de winkel liggen, bijvoorbeeld serious sam.[/quote:b09f01e091] Dat bedoel ik jah ;) Serious Sam is ook eigenlijk niet meer waard dan die prijs, wel lekker knal spel, maar te weinig verhaal en het is snel uitgespeeld.....
Link naar reactie
[quote:c566de793a="GamesFreak"]Ik koop nog geen Rainbow Six omdat je het wapen in zijn handen niet kan zien. Dat is echt stom, zoals Ravenshield is dat wel zo, maar bij alle andere niet. En met The Sum Of All Fears, zie je ook het wapen niet, dan vindt ik het echt saai![/quote:c566de793a] je kan ook niet alles hebben he voor 15 euro :wink: is echter wel een interessante point.... is wel een gemis imho, nooit opgevallen eigenlijk, totdat je er nu over begint :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...