Ga naar inhoud

Probleem met fifa2003


Aanbevolen berichten

Ik heb fifa2003 net, ik draai het onder win XP home. Tijdens de installatie krijg ik tweemaal de melding dat een bepaald bestand niet kan worden gekopieerd, als ik hem vervolgens opstart krijg ik een zwart scherm met een muisaanwijzer. Dit probleem had ik ook met de demo. Volgens de technical support van ea sports ligt het aan de drivers voor de videokaart, mijn pc is echter net 2 weken nieuw, dus daar kan het niet aan liggen. Er zit trouwens een GeForce FX5200 in. Heeft iemand ook dit probleem(gehad) of heeft iemand enig idee voor een oplossing?
Link naar reactie
[quote:a5feaad20b="jj85"]Ik heb fifa2003 net, ik draai het onder win XP home. Tijdens de installatie krijg ik tweemaal de melding dat een bepaald bestand niet kan worden gekopieerd, als ik hem vervolgens opstart krijg ik een zwart scherm met een muisaanwijzer. Heeft iemand ook dit probleem(gehad) of heeft iemand enig idee voor een oplossing?[/quote:a5feaad20b] Gewoon met het origineel installeren anders Terug naar de winkel met de CD, die is niet goed. Nomaliter kan je een tijdens een install een boodschap krijgen dat een bestand niet te kopieren is en dat betekent normaliter dat de veiligheidskopie niet 100 percent is gemaakt. Dus origineel gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...