Ga naar inhoud

nog twee weken


Aanbevolen berichten

Mooi, nu maar hopen dat de Tsjechische ondertiteling niet zo opvalt :roll: :wink: Bios zal er wel een stuk goedkoper zijn :wink: De film duurt idd niet zo lang, hè jammer dat ik geen opmerking kan maken over de prijs kwaliteit verhouding. Oja, voor de mensen die het niet zo hebben op de appel-spullen voor de comp.: [url=http://movies.go.com/movies/M/matrix2the_2001/index.html#]hier[/url] kun je de trailer bekijken met windows mediaplayer en de realplayer.
Link naar reactie
[quote:09f2a5b15d]Je Kan GTA Vice city gewoon met WinXP zonder SP1 spelen lijkt me. maar waarom zou je SP1 niet instaleren? [/quote:09f2a5b15d] omdat ie waarschijnlijk een kopie van xp heeft en bij sommige kopie versies van xp kan je SP1 niet installeren of je krijgt toch veel problemen. tja, als je dan kopiert, doe het dan goed :roll:
Link naar reactie
[quote:ed9502731c="rombaft"][quote:ed9502731c]Je Kan GTA Vice city gewoon met WinXP zonder SP1 spelen lijkt me. maar waarom zou je SP1 niet instaleren? [/quote:ed9502731c] omdat ie waarschijnlijk een kopie van xp heeft en bij sommige kopie versies van xp kan je SP1 niet installeren of je krijgt toch veel problemen. tja, als je dan kopiert, doe het dan goed :roll:[/quote:ed9502731c] iedereen die een kopie heeft verandert gewoon zijn serie nummer
Link naar reactie
dat wordt weer druk komende weken. weg sociaal leven :P ik heb nog wat filmpjes en screens gezien van VC PC en het ziet er echt zo mooi uit, zo strak allemaal. Wat ik wel hoop is dat VC weer net zo (of meer) mod-able zal zijn als GTA 3 :oops: ik wil zo graag koppen choppen met de apache look-a-like :P :P
Link naar reactie
[quote:b5821fe145]hij is uit!!! ik heb hem vandaag in mijn handen gehad in de winkel ik vind hem alleen toch een beetje te duur [/quote:b5821fe145] duur of niet, morgen ga ik erachter, desnoods geef ik de winkelier wel een pak rammel om het wat goedkoper te krijgen (dit om ook al een beetje in de sfeer van het spel te komen :D )
Link naar reactie
*Hehum* [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=61404]- FAQ -[/url] Quote: [quote:99b7cab814]1. Warez requests Het lijkt misschien logisch, maar er wordt toch nog wel eens gevraagd om warez (illegale software). Uiteraard is dit niet toegestaan, en als er toch van dit soort berichten op duiken gaan deze op slot en gaat er een waarschuwing naar de poster. misschien overbodig te melden, maar ook het aanbieden van Warez is niet toegestaan Onder warez versta ik ook uitgelekte demo's/beta's overigens.[/quote:99b7cab814]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...